Gaśnie gubi obroty i kopci

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

Gaśnie gubi obroty i kopci

Post autor: ryba2 » sob lut 07, 2009 20:24

Hej mam MK2 z silnikiem GX 1.8 na wtrysku w benzynie 87r. w automacie. Problem jest mianowicie taki gdy samochód postoi kilka godzin odpalam i jest oky gdy trochę nim przejadę nawet 2km gaszę silnik idę do sklepu wracam po 10 minutach i albo odpalę i silnik dziwnie pracuje na wciśniętym gazie i czarny dum z rury jak zdeję nogę z gazu łapie minimalne obroty na maksymalnym wciśniętym pedale gazu a jak puszczę to gaśnie świeci się kontrolka że aku nie jest ładowany i czasem mryga olej w czasie jazdy też ja mu w gaz a on muli albo strasznie wolno się rozpędza. Gdy na postoju tak się działo pompowałem pedałem gazu i w końcu załapywał obroty bardzo wysokie i było okej mogłem ruszyć ale jest coraz gorzej dziś w trakcie jazdy jak dojeżdżałem do skrzyżowania i stawałem już nie mogłem ruszyć łapał minimalne obroty stałem na awaryjnych przez 5 minut i w końcu ruszałem aż przy 3 światłach stanąłem i nawet jak złapał obroty jak chciałem ruszyć to się nie dało bo znów łapał niskie obroty tak samo jak puszczałem pedał ale w końcu ruszył świece były czarne wyczyściłem je ale nie pomogło olej jest i nie widać aby brał albo jak bieże to minimalnie tak że ja nie widzę paliwo tankuje na lukoilu zmieniłem stacje na statoil i nic to nie dało po za tym wcześniej nie miałem problemów z paliwem. Inni mówią że to wtrysk. A kolega że to mogą być wytarte pierścienie. Dodam ze to nie uszczelka pod głowicą i nie bierze płynu chłodniczego bo to miałem rok temu i uszczelka wymieniona głowica zplanowana wymienione uszczelniacze zaworów i zawory wyczyszczone pomocy nie mam pojęcia co to dodam że kręciłem śrubką od powietrza aby zwiększyć obroty i je trochę podkręciłem ale od tego czasu już wiele razy nią kręciłem :/ z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 20:26 przez ryba2, łącznie zmieniany 1 raz.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob lut 07, 2009 22:19

On się po prostu topi.
Leje wiaderkiem paliwo - to mono...regulacja "śrubką"nic ci nie da. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

Post autor: ryba2 » ndz lut 08, 2009 09:31

a możesz dokładniej bo to mi nic nie mówi czy dam radę to zrobić samemu czy tylko mechanik?? i czy poszła ta mono regulacja czy to jest tylko do ustawienia??



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz lut 08, 2009 11:38

Należy zdiagnozować - sprawa w monowtrysku i możliwe że trzeba będzie wydać kasę na element z mono...Raczej mechanik posiadający odpowiedni osprzęt diagnostyczny... :pub: :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lut 08, 2009 15:27

Jeśli wszystkei elementy KE-jetronica są sprawne to zostaje regulacja składu mieszanki na klapie (przepływomierzu)



ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

Post autor: ryba2 » ndz lut 08, 2009 20:21

yyyyyyy ja się aż tak nie znam i nic mi to nie mówi jutro się udaję do mechanika od wtrysku mam nadzieję że pomoże jak mógł bym prosić to czy ktoś mi wyjaśni co to jest KE-jetronica i gdzie się znajduje regulacja składu mieszanki bo jak rozumiem jest to jakaś śrubka bo ja też się zastanawiałem czy to nie za bogata mieszanka i jest jedna śrubka która znajduje się obok śrubki od powietrza tylko z boku czy to od mieszanki ??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lut 08, 2009 20:33

śrubka od regulacji składu jest na rozdzielaczu (czyli tam skąd wychodzą takie rurki idące na wtryski), normalnie jest zaślepiona i trzeba usunąć zaślepke i masz tam imbus 3



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 56 gości