wyrzuca płyn chlodniczy ze zbioniczka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
ale on mi dopiero 2 raz wyrzucil po wymianie uzsczelki a duzo nim jezdrze
[ Dodano: 08 Lut 2009 19:10 ]
objawy:
1. silnik nie rowno pracuje trzesie nim
2. spadla moc motoru
3. mala kompresja na 3 cylindrze
4. wyrzucilo plyn chlodniczy przy wjezdzie pod gore
5. opadaa obroty przy puzsczaniu z gazu
uszczelke wymienielaem jakies 3 miesice temu nie byl adociasgana teraz jest dociagnieta po jakim 1500 km.
przed wymiana byly te objawy pozostaly one nadal
[ Dodano: 08 Lut 2009 19:11 ]
???
[ Dodano: 08 Lut 2009 19:10 ]
objawy:
1. silnik nie rowno pracuje trzesie nim
2. spadla moc motoru
3. mala kompresja na 3 cylindrze
4. wyrzucilo plyn chlodniczy przy wjezdzie pod gore
5. opadaa obroty przy puzsczaniu z gazu
uszczelke wymienielaem jakies 3 miesice temu nie byl adociasgana teraz jest dociagnieta po jakim 1500 km.
przed wymiana byly te objawy pozostaly one nadal
[ Dodano: 08 Lut 2009 19:11 ]
???
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
W takim razie napiszę Ci co będzie najlepszym rozwiązaniem Twojego problemu.Otóż,jeżeli robił to mechanik i skroił za to kasę,to niech poczuje się zobowiązany poprawić to,co spamulił.
Wspomniałeś 2 razy,że przed jego robotą też tak było,więc odpowiadam:jego zasr... obowiązkiem jest poddać głowicę PRÓBIE SZCZELNOŚCI,bo wszystko wskazuje na to,faktycznie jest ona pęknięta.Natomiast,jeśli nie była planowana,a jest nierówna,to uszczelki można wymieniać co chwilę,a efekt będzie ten sam...
Jeśli nie mam racji,to mnie poprawcie.
Wspomniałeś 2 razy,że przed jego robotą też tak było,więc odpowiadam:jego zasr... obowiązkiem jest poddać głowicę PRÓBIE SZCZELNOŚCI,bo wszystko wskazuje na to,faktycznie jest ona pęknięta.Natomiast,jeśli nie była planowana,a jest nierówna,to uszczelki można wymieniać co chwilę,a efekt będzie ten sam...
Jeśli nie mam racji,to mnie poprawcie.
Te objawy ewidentnie wskazują na powstanie połączenia pomiędzy 3 cylindrem a układem chłodzenia. Zasadniczo 3 rzeczy: padnięta uszczelka lub pęknięta śruba, pęknięta głowica, pęknięty blok...Cudów nie ma! Zrób tak jak pisze Michaś_1977, idź do tego partacza niech w ramach reklamacji rozbierze to jeszcze raz, sprawdzi szczelność głowicy, splanuje ją, a jak już to zrobi nigdy więcej nie idź do niego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości