plyn chlodniczy!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kali86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 20:17
Lokalizacja: Stalowa Wola

plyn chlodniczy!

Post autor: kali86 » ndz lut 08, 2009 17:09

Mama pytanie plynu do chlodnicy dolewa sie gdy jest zimny silnik czy gdy jest normalna temp pracy silnika i czy na wlaczonym czy na wylaczonym silniku?
Golf III 1.6 Abu benzyna



Awatar użytkownika
Adam204
...
...
Posty: 936
Rejestracja: czw maja 03, 2007 12:15
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk

Post autor: Adam204 » ndz lut 08, 2009 17:11

na zimnym silniku i wyłączonym


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 08, 2009 17:13

Można dolać na obrotach, pod warunkiem,że silnik nie jest bardzo nagrzany a płyn dolewany zbyt zimny :bajer:



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz lut 08, 2009 17:22

kali86 pisze:Mama pytanie plynu do chlodnicy dolewa sie gdy jest zimny silnik czy gdy jest normalna temp pracy silnika i czy na wlaczonym czy na wylaczonym silniku?
ja dolewałem na gorącym włączonym silniku oczywiście nie była to duża ilość płynu tylko mały ubytek bo jeśli braki są większe to lepiej dolewać na zimnym silniku
Ostatnio zmieniony ndz lut 08, 2009 17:33 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 08, 2009 17:41

Szosownik pisze:ja dolewałem na gorącym włączonym silniku oczywiście nie była to duża ilość płynu tylko mały ubytek bo jeśli braki są większe to lepiej dolewać na zimnym silniku
Zgadzam się.Gdy nie ma innego wyjścia,to w skrajnym przypadku można tak zrobić,ale musi to być znikoma ilość i dolewana bardzo powoli.W przeciwnym razie silnik może doznać szoku i jeszcze coś pęknie np. głowica.Tak,czy owak najlepiej dolać przed odpaleniem :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 283 gości