Witam tak jak w temacie mam 3 takie wejscia i nie wiem gdzie je podpiąc
FOT 1*
To jest tam gdzies koło sondy lambdy chyba i niewiem gdzie to podłączyc
FOT 2*
To niewiem wogóle do czego
FOT 3*
To tez nie wiem
ODP piszcie (jezeli oczywiscie wiecie do czego to) oznaczajac o ktore zdjecie chodzi
do czego to podpiąć?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam
fot 1 to jest kostka od sondy A ten luzny kabelek jezeli jest w kostce od sondy to powinien byc przykrecony do masy
fot2 nie wiem czy to nie jest kostka do silniczka krokowego do gazu. Mogla zostac wolna jak ktos wkrecil zwyklą śrubę do regolacji wyrzucajac krokowca od gazu. Masz instalke II gen. //jest komp do lambdy. Sonda lambda mogla nie chodzic bo kabelek z pierwszego fot jest odpiety i wtedy ktos wyrzucił krokowca z gazu
fot3 i 4 Nie wiem czy ta kostka nie jest czasem od czujnika w chlodnicy wlaczajacego wentylator, lub od wentylatora. Sa wolne miejsca???
PS ktos niezle stukaterstwo odstawil, czeka cie duzo roboty w oddali widac jeszcze jakas sztukowana kostke. Życze cierpliwosci
PopzdróVWka
fot 1 to jest kostka od sondy A ten luzny kabelek jezeli jest w kostce od sondy to powinien byc przykrecony do masy
fot2 nie wiem czy to nie jest kostka do silniczka krokowego do gazu. Mogla zostac wolna jak ktos wkrecil zwyklą śrubę do regolacji wyrzucajac krokowca od gazu. Masz instalke II gen. //jest komp do lambdy. Sonda lambda mogla nie chodzic bo kabelek z pierwszego fot jest odpiety i wtedy ktos wyrzucił krokowca z gazu
fot3 i 4 Nie wiem czy ta kostka nie jest czasem od czujnika w chlodnicy wlaczajacego wentylator, lub od wentylatora. Sa wolne miejsca???
PS ktos niezle stukaterstwo odstawil, czeka cie duzo roboty w oddali widac jeszcze jakas sztukowana kostke. Życze cierpliwosci
PopzdróVWka
BB (borówka, bandit ...)
Niezły bałagan!!
Fot 1 do tej wtyczki powinny z jednej strony dochodzić dwa kabelki czarny i brązowy od sterownika silnika (kompa) a z drugiej strony to oczko to masa a drugi kabelek do sody lambda. Czarny kabelek od sondy przecina sie montując instalację gazową. Chodzi o to że wtedy komp gazowy jeżeli jedziesz na gazie oszukuje komp silnika podajac że cały czas lambda równa sie 1 i komp wtedy nie wariuje a silniczek krokowy LPG steruje mieszanką. Jeżeli jedziesz na benzynie komp LPG po prostu zamyka odwód i prawdziwy sygnał z sondy idzie do sterownika silnika.
Fot 2 To niestety wtyczka od silniczka krokowego LPG który ma sterowac mieszanką na podstwie sondy lambda którego Ty nie masz!! Jakiś kowal wsadził śrubę pewnie przez ten bałagan na fot 1. Sruba oznacza brak mozliwosci regulacji składu mieszanki ze względu na obciążenie silnika i obroty co oznacza większe spalanie i jazdę w pewnych zakresach na obogiej mieszance wypalajacej zawory. Instalacja II generacji została zmieniona na I generację i sumienny pracownik na przegladzie nie powinien przepuscić takiego auta
Fot 3 Wygląda na wtyczke od instalacji regulacji wysokosci świateł. Masz silniczki elektryczne przy lampach do reg wysokości? Jesli nie to nie oznacza że nie masz instalacji. Zobacz czy z drugiej strony gdzieś koło lewej lampy lub niżej koło klaksonu nie patałeta sie taka sama wtyczka lub 3 kabelki wtedy bedzie wszystko jasne
Fot 1 do tej wtyczki powinny z jednej strony dochodzić dwa kabelki czarny i brązowy od sterownika silnika (kompa) a z drugiej strony to oczko to masa a drugi kabelek do sody lambda. Czarny kabelek od sondy przecina sie montując instalację gazową. Chodzi o to że wtedy komp gazowy jeżeli jedziesz na gazie oszukuje komp silnika podajac że cały czas lambda równa sie 1 i komp wtedy nie wariuje a silniczek krokowy LPG steruje mieszanką. Jeżeli jedziesz na benzynie komp LPG po prostu zamyka odwód i prawdziwy sygnał z sondy idzie do sterownika silnika.
Fot 2 To niestety wtyczka od silniczka krokowego LPG który ma sterowac mieszanką na podstwie sondy lambda którego Ty nie masz!! Jakiś kowal wsadził śrubę pewnie przez ten bałagan na fot 1. Sruba oznacza brak mozliwosci regulacji składu mieszanki ze względu na obciążenie silnika i obroty co oznacza większe spalanie i jazdę w pewnych zakresach na obogiej mieszance wypalajacej zawory. Instalacja II generacji została zmieniona na I generację i sumienny pracownik na przegladzie nie powinien przepuscić takiego auta
Fot 3 Wygląda na wtyczke od instalacji regulacji wysokosci świateł. Masz silniczki elektryczne przy lampach do reg wysokości? Jesli nie to nie oznacza że nie masz instalacji. Zobacz czy z drugiej strony gdzieś koło lewej lampy lub niżej koło klaksonu nie patałeta sie taka sama wtyczka lub 3 kabelki wtedy bedzie wszystko jasne
Tomek Dx
Re: do czego to podpiąć?
ZDJĘCIE 1,2,3, DO TEGO AUTA MONTOWANO KILKA RODZAJÓW SILNIKÓW A INSTALACJE ELEKTRYCZNĄ JEDNOLITĄ I STĄD SĄ ZŁĄCZA NIEWYKORZYSTANE PO PROSTU WISZĄpitero89 pisze:Witam tak jak w temacie mam 3 takie wejscia i nie wiem gdzie je podpiąc
FOT 1*
To jest tam gdzies koło sondy lambdy chyba i niewiem gdzie to podłączyc
Obrazek
FOT 2*
To niewiem wogóle do czego
Obrazek
FOT 3*
To tez nie wiem
Obrazek
Obrazek
ODP piszcie (jezeli oczywiscie wiecie do czego to) oznaczajac o ktore zdjecie chodzi
KIEDYŚ BYŁY UŁOŻONE W ŁADZIE I SKŁADZIE ALE KILKA INGERENCJI I TAK TO WYGLĄDA
TUNING HAMOWNIA WA-WA BIELANY
co do fot 3 i 4 to mozliwe, ale 1 i 2 to jest pupa i trzeba by to doprowadzic do ladu i skladu.fj1200 pisze:ZDJĘCIE 1,2,3, DO TEGO AUTA MONTOWANO KILKA RODZAJÓW SILNIKÓW A INSTALACJE ELEKTRYCZNĄ JEDNOLITĄ I STĄD SĄ ZŁĄCZA NIEWYKORZYSTANE PO PROSTU WISZĄ
KIEDYŚ BYŁY UŁOŻONE W ŁADZIE I SKŁADZIE ALE KILKA INGERENCJI I TAK TO WYGLĄDA
BB (borówka, bandit ...)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 237 gości