czemu tak jest ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

czemu tak jest ?

Post autor: dEDOs22 » śr gru 14, 2005 13:02

dzis zauważyłem że mi w moim MK II 1,6 Pn na biegu jałowym bez róznicy czy na gazie czy na benzynie falują obroty na gazie jest to bardziej widoczne czego to może być wina wymieniłem dzis filtr powietrza i świece zakupiłem nowe ale mysle że to raczej niema na to wpływu :grin:
pozrdo .



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr gru 14, 2005 13:13

na 95 % regulator biegu jałowego czyli popularny silniczek krokowy...



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » śr gru 14, 2005 13:20

to na 100 % silniczek krokowy silniki PN jako regulator biegu jałowego maja tylko krokowca wiec skoro ci faluja wolne obroty to na pewno to,ew. podstawa pod gaźnikiem może byc uszkodzona i nieszczelna


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr gru 14, 2005 13:26

regulator biegu jałowego to fachowa nazwa silniczka krokowago własnie :jezor:



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » śr gru 14, 2005 13:28

ja tez podłacze się do tematu mi z kodu wyszło ze mam niesprawny zawór regulacji biegu jałowego ( obroty mi nie falują choć czasem ale ostatnio bardz żadko zdarza im się troche falować)


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

Post autor: dEDOs22 » śr gru 14, 2005 13:42

jakie są koszty naprawy tej usterki ??? i czy jak narazie tego nie zrobie to czy to niebedzie miało jakiegoś wpływu na samochód ???



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » śr gru 14, 2005 13:51

wpływu nie tylko nieregularne obroty na biegu jałowym, falowanie radze najpierw sprawdzić podstawkę gumowa pod gaźnikiem bo jeżeli dzieje sie to samo na gazie jak i na paliwie to ja bym miał wahania co do silniczka krokowego a bardziej stawił na uszkodzaną podstawę , silniczek krokowy jak ci sie uda to do 200zł możesz dostać ew. przeczyścić benzyna, i przedmuchac sprężarką, ale nie zawsze pomaga


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
ceasar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob gru 03, 2005 15:32
Lokalizacja: WWL

Post autor: ceasar » śr gru 14, 2005 22:29

Ale PN ma chyba nastawnik podciśnieniowy biegu jałowego a nie silniczek krokowy, a to chyba znacząca różnica.


VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline Obrazek
VW Golf MK1 Carbio

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

problem

Post autor: dominik7 » śr gru 14, 2005 22:38

to przy gazniku jest silnik krokowy???zawsze myslalem ze tylko na wtrysku...



Awatar użytkownika
ceasar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob gru 03, 2005 15:32
Lokalizacja: WWL

Post autor: ceasar » śr gru 14, 2005 23:27

Silnik PN jest zasilany przez gaźnik 2EE sterowany przez komputer posiada sondę lambda, katalizator i sporo wynalazków, które jak się zaczną psuć to ręce i nogi opadają.
Przy tym gaźniku jest właśnie nastawnik biegu jałowego sterowany podciśnieniowo-elektrycznie.
Silnik krokowy faktycznie to w wtryskach. Chyba, że się mylę to proszę o sprostowanie.


VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline Obrazek
VW Golf MK1 Carbio

Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

Post autor: dEDOs22 » czw gru 15, 2005 00:13

to sie troszke zamotałem i zarazem przeraziłem :blush: ale jak teraz jechałem to już jest normalnie wszystko wienc niewiem OCB
ale dzieki obdarze wszystkich punkcikiem za dobre checi :okej:
wkońcu swieta idą trzeba byc chojnym
pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości