stuki i nierówna praca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MAZZ18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:30
Lokalizacja: Jarosław

stuki i nierówna praca

Post autor: MAZZ18 » sob lut 07, 2009 20:42

Witam!! Posiadam golfa 1.6 ABU 94r. Po wymianie popychaczy hydraulicznych i paska rozrządu, słychać stuki w okolicy głowicy i autko bardzo nierówno pracuje "mało co silnik z pod maski nie wyskoczy" wolnych obrotów praktycznie nie ma!! Co to może być??



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » sob lut 07, 2009 20:53

a przypadkowo rozrząd nie został źle ustawiony??



kali86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 20:17
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: kali86 » sob lut 07, 2009 21:17

sprawad sobi ekompresje na cylindrach od tego zacznoj jesli jest powyzej 10 jest ok a pozniej poduszki silnika



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob lut 07, 2009 21:31

A przed wymianą jak chodził? jak dobrze to coś nie tak poszło.Sprawdz kolejnośc zapłonu bo przy małym ciśnieniu w cylindrze to by utykał a nie tak jak opisujesz.
Ale jak to ci się dzieje zaraz po wymianie czy już dłużej chodził,bo popychacze muszą się odpowietrzyć trzeba było zgaśić i za chwilę znowu odpalić.
Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 21:44 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob lut 07, 2009 21:33

Tak jak kolega pisał sprawdź kompresje. Jak rozrząd złożony czy dobrze, bo w polsce jest duzo magikow i nawet w ABU potrafią spier.....


BB (borówka, bandit ...)

MAZZ18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:30
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: MAZZ18 » sob lut 07, 2009 21:37

Rozrząd na pewno jest w porządku!! Tylko zadziwia mnie jedna rzecz jak wyciągne fajke z 1 cylindra odrazu obroty są płynniejsze!!



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob lut 07, 2009 21:48

a to juz jest dziwne. Stuki ustają???
Jeżeli ustają to jest dziwny objaw bo tak jest gdy na przyklad panewka klepie.
Pozatym jak dlugo auto chodzilo po wymianie popychaczy. Wymienialeś też olej.
Po wymianie popychaczy może tak byc bo musza sie one wyregolowac. Moze na przyklad nie byc kompresji na ktoryms cylindrze bo popychacz nie wyregolowal sie i dlatego trzepie silnikiem. Jednak jak juz dluzszą chwile pracowal to powinno to ustac.


BB (borówka, bandit ...)

MAZZ18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:30
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: MAZZ18 » sob lut 07, 2009 21:53

Stuki nie ustają ale silnik już tak sie nie telepie bo obroty są płynniejsze.
Olej i filtry oczywiście zmienione.Po wymianie popychaczy autko chodziło ok 20 min, przy czym cały czas trzymałem go na obrotach bo wolnych sam nie utrzema



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob lut 07, 2009 21:58

przez 20 min popychacze powinny sie wyregolowac. Tak mi jest trudno okreslic. Mozesz sciągnac dekiel od zaworow i pokolei przegladac czy jak jest krzywka walka rozrzadu do gory to czy nie ma luzu pomiedzy walkiem a popychaczem. Popychacz powinien uginas sie np pod srubokretem ale stawiac wyrazny opor. Czy po tych 20 min silnik zaczynal plynniej pracowac???


BB (borówka, bandit ...)

MAZZ18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:30
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: MAZZ18 » sob lut 07, 2009 22:04

Po 20 min chodził tak samo jak wcześniej, płynniej chodził tylko wtedy jak odciełem mu 1 cylinder od zapłonu!!



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob lut 07, 2009 22:07

a calkiem odciagnales kaben czy tylko wypiąles i byl blisko swiecy???
Tak niestety ciezko mi jest cos okreslic. Mi sie wydaje ze cos nie tak jest z popychaczami


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob lut 07, 2009 22:09

a kabli zapłonowych nie pomyliłes ?



MAZZ18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob lut 07, 2009 19:30
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: MAZZ18 » sob lut 07, 2009 22:13

Kabel całkiem odciągnołem!! Mi sie wydaje że tam może być zawór w głowicy ugięty albo coś podobnego bo gdy ustawili 1 tłoka w GMP i ściągneli pasek to obracali wałkiem rozrzadu



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob lut 07, 2009 22:19

żeby kręcąc ręcznie wałkiem rozrządu zgiąć trzonek zaworu to trzeba byc artystą , zawory masz prostopadle do tłoka i nie jest to takie proste

[ Dodano: 07 Lut 2009 21:21 ]
zobacz zgodność aparatu zapłonowego z rozrządem , bo tu tkwi chyba problem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości