mala kompresja na jednym z cylindrów pomocy!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kali86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 20:17
Lokalizacja: Stalowa Wola

mala kompresja na jednym z cylindrów pomocy!

Post autor: kali86 » sob lut 07, 2009 18:30

objawy: trzesie silnikiem. slabszy silnik, opadaja obroty przy puzsczaniu gazu, wzsytsi cylindry posiadaja 1 atmosfer a n ajednym 3 jest 6
co moze byc najczesciej przyczyna tego? i jak to naprawic?

Golf III, 1.6 abu benzyna + gaz 93r.

dzieki z gory za pomoc!



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » sob lut 07, 2009 19:39

Jeśli przegrzałeś silnik - padły pierścienie a tłoki mogły ulec deformacji. Jeśli się zagotował mogła paść uszczelka pod głowicą. Jeśli zerwał się pasek rozrządu mógł sie zawór skrzwyić. Jeśli silnik jest hałaśliwy mogą padać popychacze zaworów. Jeśli zakupiłeś niedawno autko i zmieniłeś parę razy olej może to oznaczać że powszedni właściciel wlał doctora.Napisz na którym cylindrze brakuje kompresji, i co działo się z samochodem przez ostatnie kilka miesięcy. Wstępnie określić usterkę pomoże próba olejowa (wlewa się olej do cylindra i mierzy kompresję, jeśli wzrośnie przyczną są tłoki lub pierścienie, jeśli pozostanie bez zmian - zawory lub głowica.
Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 19:41 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.



kali86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 20:17
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: kali86 » sob lut 07, 2009 21:14

auto mam od ponad roku od jakiegos czasu mam te ojawy co opisalem trzeci tlok ma 6 atmosfr wlewany byl olej i jegi poziom opadl auto ni bylo katowane



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob lut 07, 2009 21:20

@kali86
Przeczytaj co kolega napisał powyżej - drugie sprawdzenie ciśnienia "na oleju".Olej opadł...nic nie wyjaśnia gdyż nie o to chodziło... :pub: :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob lut 07, 2009 21:30

olej wlewasz do cylindra a nie do miski i wtedy mierzysz cisnienie. Przyczyn moze by duzo. Ja zaczął bym od rozrzadu. Czy nie przeskoczyl itp i czy nie wygieło zaworu. Zrób próbe olejową tak jak pisali koledzy wtedy moze to coś wyjasnic. Pozatym jakby popychacze padały to slyszal byś klekot. Przyczyn tak jak pisalem moze byc sporo, ale wszystko jest do usuniecia. Jaki przebieg ma autko???. Ja ostatnio u kumpla w ABU wymienialem pierscienie, to bylo przy przebiegu okolo 270tys. Pierscienie byly wymieniane przy okazji wymiany uszczelki pod glowicą.
PozdróVWka


BB (borówka, bandit ...)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 154 gości