Jakiej grubości tarcze założyć?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakiej grubości tarcze założyć?
Witam.
Mam problem ponieważ występują 2 grubości tarcz w mk2 z silnikiem 1,3 czyli o średnicy 239 mm, mianowicie o grubości 10 i 12 mm. Moje są już mocno zjechane i nadają się do wymiany jaknajszybciej, niestety nie wiem jakiej grubości miałem tarcze.
Skąd mam wiedzieć jakie tarcze kupić?
A może podejdą obie grubości?
Mam problem ponieważ występują 2 grubości tarcz w mk2 z silnikiem 1,3 czyli o średnicy 239 mm, mianowicie o grubości 10 i 12 mm. Moje są już mocno zjechane i nadają się do wymiany jaknajszybciej, niestety nie wiem jakiej grubości miałem tarcze.
Skąd mam wiedzieć jakie tarcze kupić?
A może podejdą obie grubości?
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Jak masz zaciski VWII to podejdą obie - czyli bierz 12mm. Na zaciskach powinno być napisane VWII. Jak nie wiem, jakie masz zaciski, to daj foto.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Jak masz na zacisku napisane VWII to podejdą nawet wentylowane 20mm oczywiście z cieńszymi klockami np wentylowane BREMBO 09.4765.14 i do tego cieńsze klocki Ferodo FDB392 o grubości 15,3 mm. Sam wymieniłem na taki komplet i bez żadnych przeróbek mam wentylki w mk3 pomimo że oryginalnie były pełne 12mm
Tomek Dx
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2139
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: Jest
- Silnik: też
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
pewnosci to ja nie mam moje VW II wygladaja inaczej , nie maja tych "uzebrowan" ale wygladem jest to samo no ale moge sie mylic dla pewnosci oczysc kolegoBakamura, dokladnie zacisk , jak nie znajdziesz napisu vw II to niestety nie bedziesz mogl wentyli zalozyc niestety.drill pisze:a jestescie pewni ze to co widac na zdjeciu to VWII a nie VWI ?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
To jest zacisk VWI i on właśnie różni się tym żebrowaniem. Czyli tarcze 10mm.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
wszsytko ok, ale jak tarcza ma rant to niektorzy daja do przetoczenia, ale nie mysla juz o tym ze ciensza tarcza szybciej se grzeje , a co za tym idzie krzywi i co najwazniejsze NIE HAMUJE !majster heniek pisze:majster heniek, nie reguła niektózy szlifują ten rant co jakiś czas
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 324 gości