Wysoka temperatura Oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- VRedny
- VR6
- Posty: 225
- Rejestracja: pn lut 25, 2008 14:48
- Lokalizacja: Luyksgestel,Nord Brabant
- Kontakt:
Przepraszam myślałem że to jest forum, gdzie próbuje się pomóc drugiemu.Owszem najwyrażniej mam chyba problem z czujnikiem temp. oleju,ale to nie powód żeby którykolwiek z was pisał że się ośmieszam.Miałem dobre intencje ,a to wasza rola(tych bardziej doświadczonych) żeby poprawiać i interweniować właśnie w takich sytuacjach. Nie gnoić czy obrażać.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no wiesz, koledzy się starali ale Ty dalej swoje typu "wjedz na autostradę to zobaczysz", byłeś tak pewny siebie że ignorowałeś argumenty np o wlasciwosciach oleju w tych temp, zatem nie pozostało nic poza napisaniem Ci wprost że się ośmieszasz. Nikt Cie nie chciał obrazić ani gnoic , i zresztą nikt tego w/g mnie nie zrobił. Chciano tylko uzmysłowic Ci że się mylisz no i w końcu się udało. No ale trzeba było po męskuVRedny pisze:.Miałem dobre intencje ,a to wasza rola(tych bardziej doświadczonych) żeby poprawiać i interweniować właśnie w takich sytuacjach. Nie gnoić czy obrażać.
Pzdr
Chciałem podziękować za wszystkie komentarze , pomimo 'sporów' mam teraz pojecie w jakich granicach powinna byc temp. oleju no i gdzie szukac problemu, dzieki.
A swoja droga to szukajac problemu znalazlem wyciek z czujnika pod termostatem , uszczelnilem , umylem silnik ( chyba tego nie polubil ) dolalem 0,75l oleju , uzupelnilem plyn chlodniczy i teraz jak reką odjąć , przegnalem Corka po trojmiejskim obwodzie tak z godzine i temp. oleju 98 to byl max.
Dodatkowo kupilem miernik temperatury ( taki do mies , metalowy patyczek z czytnikiem u gory ) porobilem pomiary na rozgrzanym silniku i po ostrej jezdzie dotykajac miernikiem rozgrzanego oleju pod korkiem wlewu oleju oleju i temp nigdy nie byla wieksza od 90. Wiem ze to nie to samo co temp. na misce ale przynajmniej wiem napewno ze to nie wina silnika tylko 3eba wymienic czujnik raczej ( bo pewnie naprawil sie chwilowo ).
Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki.
A swoja droga to szukajac problemu znalazlem wyciek z czujnika pod termostatem , uszczelnilem , umylem silnik ( chyba tego nie polubil ) dolalem 0,75l oleju , uzupelnilem plyn chlodniczy i teraz jak reką odjąć , przegnalem Corka po trojmiejskim obwodzie tak z godzine i temp. oleju 98 to byl max.
Dodatkowo kupilem miernik temperatury ( taki do mies , metalowy patyczek z czytnikiem u gory ) porobilem pomiary na rozgrzanym silniku i po ostrej jezdzie dotykajac miernikiem rozgrzanego oleju pod korkiem wlewu oleju oleju i temp nigdy nie byla wieksza od 90. Wiem ze to nie to samo co temp. na misce ale przynajmniej wiem napewno ze to nie wina silnika tylko 3eba wymienic czujnik raczej ( bo pewnie naprawil sie chwilowo ).
Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki.
Czujnik najlepiej kupić w motoryzacyjnym, nie na Allegro. NIE WOLNO KUPOWAĆ CZUJNIKA FIRMY HANS PRIES, czy TOPRAN - to ta sama firma. Robią buble jak nie wiem co!!!!!! Lepiej kupić jak najdroższy, znanej i cenionej firmy czujnik, będziemy mieli pewność, że jest dobry i najczęściej jest na to gwarancja.toffic pisze:tylko dobry kup bo znowu będziesz mial temperature z kosmosu
Trzeba pamiętać, że oryginalne czujniki miały inne kolory niż rzemiosło.
Ja w Golfie miałem fabrycznie czarny czujnik, a musiałem go wymienić na niebieski.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 186 gości