Dusi sie.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dusi sie.
Witam.Posiadam golfa mk2 z silnikiem 1.3 (NZ). Jakis czas temu zaczely sie z nim problemy tj. dlawil sie i przerywal,od tego czasu powymienialem pare rzeczy m.in. Pompe paliwa,uszczelke pod glowica,olej + filtr,swiece,termostat,chlodnice,przeplywomierz i kilka innych drobiazgow. Na poczatku byl problem z gotowaniem,pomogla wymiana uszczelki pod glowica plus wymiana w/w elementow ukladu chlodzenia. Pozniej samochod zaczynal przerywac w czasie jazdy,nierowno chodzil i gasl kiedy w trakcie jazdy wrzucalem na luz.Padlo na przeplywomierz...po wymianie silnik łapał rowne obroty i nie gasl ale za to dusil sie przy mocniejszym dodaniu gazu.Pomóc miala wymiana pompy paliwa,co uczynilem,ale nic nie dalo.Na chwile obecna samochod odpala,chodzi rowno.Jesli delikatnie daje gazu i powoli zwiekszam obroty to sie wkreca ale kiedy silnik przekroczy mniej wiecej 2500obr/min lub dodam gwaltownie gazu samochod sie dusi i gasnie,samochod toczy sie na polsprzegle ale jak sie cche dodac gazu i jechac to gasnie.Wsadzilem w niego juz naprawde duzo pieniedzy i cierpliwosci i nadal nie jest tak jak trzeba nie mam juz sily,moze Wy forumowicze mi pomozecie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Czujnik temperatury niebieski nawalil na 90%. Dodatkowo jak wygląda kąt wyprzedzenia zaplonu? Regulowany nie był czasem ostatnio?
Ja bym sprawdzil wszystko tak:
1. Czujnik temperatury niebieski (do 300 ohmow opornosci przy nagrzanym silniku)
2. Sonda lambda (przy nagrzanym silniku na przewodzie sygnałowym powinno pulsować napięcie w granicach od 0,1 do 0,9V)
3. Regulator cisnienia paliwa (po zdjęciu wężyka podcisnienia i zassaniu ustami podczas pracy silnika nie powinno się nic zmienic, jesli zassiesz paliwo to znaczy ze regulator do wymiany)
Zanim jednak zrobilbym to wszystko to zerknąłbym na zapłon. Pamiętaj, że u Ciebie ustawia się go przy 2250 obrotow, zdjętej kostce z czujnika temperatury niebieskiego i nagrzanym silniku przynajmniej do 80 stopni.
Ja bym sprawdzil wszystko tak:
1. Czujnik temperatury niebieski (do 300 ohmow opornosci przy nagrzanym silniku)
2. Sonda lambda (przy nagrzanym silniku na przewodzie sygnałowym powinno pulsować napięcie w granicach od 0,1 do 0,9V)
3. Regulator cisnienia paliwa (po zdjęciu wężyka podcisnienia i zassaniu ustami podczas pracy silnika nie powinno się nic zmienic, jesli zassiesz paliwo to znaczy ze regulator do wymiany)
Zanim jednak zrobilbym to wszystko to zerknąłbym na zapłon. Pamiętaj, że u Ciebie ustawia się go przy 2250 obrotow, zdjętej kostce z czujnika temperatury niebieskiego i nagrzanym silniku przynajmniej do 80 stopni.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
1.czujnik temperatury wogole nie dziala...(na liczniku tylko lekko drgnie i pozniej juz tak stoi w miejscu) poza tym co oznacza slowo "niebieski" ?? Czy to sa te 2 wtyczki zaznaczone na fotce ??
2.Sonde sprawdzalem tj. nie tak jak Ty mowisz,tylko ja poprostu odlaczylem i nic nie pomoglo.
3.Sprawdze
Kilka osób mi mowilo ze moga to byc kable WN?????
Co do kąta wyprzedzenia to nie wiem czy cos bylo robione,z tego co widze to Twoim zdaniem problem tkwi gdzies w elektryce???
2.Sonde sprawdzalem tj. nie tak jak Ty mowisz,tylko ja poprostu odlaczylem i nic nie pomoglo.
3.Sprawdze
Kilka osób mi mowilo ze moga to byc kable WN?????
Co do kąta wyprzedzenia to nie wiem czy cos bylo robione,z tego co widze to Twoim zdaniem problem tkwi gdzies w elektryce???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 15:45 przez Timothy88, łącznie zmieniany 4 razy.
Czy na pewno tak w tym silniku??, z tego jak ja w książce wyczytałem i ustawiałem to zapłon na jałowym (950 obr/min) i bez odpinania czujnika oraz wężyka.Zanim jednak zrobilbym to wszystko to zerknąłbym na zapłon. Pamiętaj, że u Ciebie ustawia się go przy 2250 obrotow, zdjętej kostce z czujnika temperatury niebieskiego i nagrzanym silniku przynajmniej do 80 stopni.
Pozatym pierwsze 2 punkty obowiązkowo do sprawdzenia, przebijające przewody też mogą dawać takie objawy, dobrze jest podmienić od kogoś na próbę.
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 16:43 przez krzemyk99, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 608 gości