alternator padł? słabe napęcie pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
alternator padł? słabe napęcie pomocy
hej koledzy, pare dni nie jeździłem moim golfikiem, i wczoraj w nocy nie miłe rozczarowanie, podczas jazdy auto wydawało się bardzo słabe a to mocny ABF, do tego podczas włączenia wycieraczek na najszybszym chodziły wolno, a światła jakioś słabo świeciły, więc dzisiaj voltomierz i mierze, sam akumplator który ma 3 tyg, ma napięcie 11,85V, a klemy po odpaleniu auta 11,25............... katastrofa rozebrałem alternator, co w nim wymienić? co to może być?? czy jest jakiś stablizator napiecie? chodzi o to że auto gładko odpala, ale nie podaje napięcia do akumulatora, błagam o pomoc jutro musze to zrobić i jak nataniej bo kasy brak
chłopaki żadnej kontrolki, właśnie sie mecze z tym gów^%$% jak macie jak to rozłożyć to dajcie linka, odkreciłem 2 sruby, teraz chciałem od tej rolki koło alternatora odkrecic ale sie nie da bo cos sruba sie zaklinowała sama wku^&%^ na piatkowy wieczor piszcie co mozecie pomoc
[ Dodano: 07 Lut 2009 00:20 ]
przegwizdane, mam alternator boscha, szczotki maja ok 10 mm(otworzylem z boku dobry dostep), nie zdjolem calego alternatora przez rolke napinajaca (samonapinacz) co moglo sie stac z sruba
[ Dodano: 07 Lut 2009 00:20 ]
przegwizdane, mam alternator boscha, szczotki maja ok 10 mm(otworzylem z boku dobry dostep), nie zdjolem calego alternatora przez rolke napinajaca (samonapinacz) co moglo sie stac z sruba
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kolega Roman58 wskazał dobry kierunek: nie od razu rozbierać auto ale diagnostyka, objawy.
Najpierw pasek, potem regulator napięcia(np. podmiana), przepływ prądu na cienkim kabelku do D+ (czyli wypięcie z altka i bez zapalania silnika - dotknięcie masy czy zaświeci), przepływ a raczej obecność napięcia akumulatora na śrubie alternatora B+ (ma być tyle ile na akum.).
Teraz porada to: jakoś odwrotnie to poskladaj i wykonaj powyższe czynności i napisz.
Najpierw pasek, potem regulator napięcia(np. podmiana), przepływ prądu na cienkim kabelku do D+ (czyli wypięcie z altka i bez zapalania silnika - dotknięcie masy czy zaświeci), przepływ a raczej obecność napięcia akumulatora na śrubie alternatora B+ (ma być tyle ile na akum.).
Teraz porada to: jakoś odwrotnie to poskladaj i wykonaj powyższe czynności i napisz.
Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 02:46 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości