Mk3 td, po wymianie regulatora napięcia miga kontrolka oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartas204
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 14:35
Lokalizacja: Sława
Kontakt:

Mk3 td, po wymianie regulatora napięcia miga kontrolka oleju

Post autor: bartas204 » pt lut 06, 2009 19:33

tak jak napisałem:
wymieniłem dzisiaj regulator , wszystko było git , zrobilem 20 km i znowu miga kontrolka oleju i obrotek nie działa , jedynie aku teraz sie nie swieci ? co to jest bo zaraz musze gdzies jechac a tutaj dup98%%*^ :kac: :grrr: :grrr: :grrr:



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » pt lut 06, 2009 21:57

moze padł stabilizator napiecia przy zegarach?



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Re: Mk3 td, po wymianie regulatora napięcia miga kontrolka o

Post autor: eldorado84 » pt lut 06, 2009 22:03

bartas204 pisze:tak jak napisałem:
wymieniłem dzisiaj regulator , wszystko było git , zrobilem 20 km i znowu miga kontrolka oleju i obrotek nie działa , jedynie aku teraz sie nie swieci ? co to jest bo zaraz musze gdzies jechac a tutaj dup98%%*^ :kac: :grrr: :grrr: :grrr:
sprawdź jeszcze raz alternator, u ciebie szczotki i rególator napięcia jest razem czy osobno? Może kapelek od altka spadł. I może nie jedź nigdzie bo ładowania akumulatora nie będziesz miał


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » pt lut 06, 2009 22:23

eldorado84, pisze że kontrolka aku sie nie świeci, więc ładowanie jest... no albo padły ogólnie wskaźniki w zegarach których praca zależy bardzo mocno od stabilizatora...



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt lut 06, 2009 22:27

djmatys pisze:eldorado84, pisze że kontrolka aku sie nie świeci, więc ładowanie jest... no albo padły ogólnie wskaźniki w zegarach których praca zależy bardzo mocno od stabilizatora...
napisał że świeci się kontrolka oleju i obroty spadły, ja stawiam na szczotki lub rególator napięcia, pasek altka spadł, albo kabelek
Co do ładowania, sprawdź omomierzem na odpalonym silniku jakie ma wartości
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 22:30 przez eldorado84, łącznie zmieniany 2 razy.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » pt lut 06, 2009 22:31

a co ma omomierz do ładowania :green_fuck:

...chyba chodziło Ci o Voltomierz ;]



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt lut 06, 2009 22:38

djmatys pisze:a co ma omomierz do ładowania :green_fuck:

...chyba chodziło Ci o Voltomierz ;]
znaczy miernik :helm:, ten fakacz nie potrzebny z deka
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 22:45 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
bartas204
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 14:35
Lokalizacja: Sława
Kontakt:

Post autor: bartas204 » pt lut 06, 2009 22:48

więc tak :
ładowania nie było , wykrecilem znowu regulator napięcia , smierdzi jakby był spalony.
jutro go wymienie i zobacze, tylko nie rozumiem czemu sie ladowanie nie swiecilo ?

stabilizator napiecia przy zegarach - gdzie to jest? jak to sprawdzic?
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 22:51 przez bartas204, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 54 gości