VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KamolGolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw maja 31, 2007 10:18
Lokalizacja: VWLKP i DGR
Kontakt:

Post autor: KamolGolf » pt lut 06, 2009 00:04

pogratulowac golfika tylko 2.0T :bigok: a do tego pieknie sie prezentuje piekny kolorek i piekna gleba i do tego piekne kulka szacunek za prace wlozona w golfa
pozdraVWiam


nowe fotki str 15 str 16 hella black magic str 17 BRA

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=107301&postdays=0&postorder=asc&start=210&sid=8b2f27d3a02873f7ff5073faceb687eb

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt lut 06, 2009 20:48

lawrai, ty podstawiles auto niezgodnie z opisem z latajacym kompresorem, altkiem kręcącym sie w lewo z paskiem tracym o napinacz, co trzeba poprawic, nie mowiac o tym ze chciales jezdzic na serii wtryskach na doladowaniu 0.6 bara nie mowiac o silniku nie odprezonym zupelnie, vw_golf3, podstawil auto zgodne z opisem i to pozwolilo mi wykorzystac wszystko zakupione wczesniej i niczego nie brakowalo, wiec nie marudz bo latam w aucie calosc.
sorki za OT
wracajac do 2E turbo
mialem malego zonka spowodowanego jak sie okazalo zbyt niskim cisnieniem paliwa regulator oklamuje nieco na skali i wtryski nie laly tyle cc ile powinny, ale sie polapalem, turbo bylo ustawione na waste gate tak ze dmuchalo ponad 1,3 bara, teraz trzyma nieco ponizej 1 bara, tak zostawie pomijajac fakt ze nie wiem kto i wnikac nie bede uwaza ze jak czegos nie mozna ogarnac softem lub znalezc wlasciwej przyczyny to sie ogarnia dysza paliwa wsadzona w wezyk od WGcelem ograniczenia przeplywow :bajer:
zmienilem "coś" w mechanice silnika mysle ze bedzie lepiej,
zostalo mi sprawdzic sonde lambda poniewaz pozno wstaje po odpaleniu moze miec dosyc, zrobic okolo 150 km jeszcze na miescie dopracowujac mape w czesciowych obciazeniach na slabych zaplonach plus jakies 20 na ostro chodz juz widac ze wstepny program daje afr ~11 czyli zniosnie oraz na samym koncu hamownia w jetronik'u i test afr i mocy na obciazeniu na ich nowej hamowni, tyle ze trzeba poczekac bo zmieniaja teraz na najnowsza w europie i sie instaluja. takie male info


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

nyan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 12:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: nyan » pt lut 06, 2009 20:52

evolution pisze:lawrai, ty podstawiles auto niezgodnie z opisem z latajacym kompresorem, altkiem kręcącym sie w lewo z paskiem tracym o napinacz, co trzeba poprawic, nie mowiac o tym ze chciales jezdzic na serii wtryskach na doladowaniu 0.6 bara nie mowiac o silniku nie odprezonym zupelnie, vw_golf3, podstawil auto zgodne z opisem i to pozwolilo mi wykorzystac wszystko zakupione wczesniej i niczego nie brakowalo, wiec nie marudz bo latam w aucie calosc.
sorki za OT
wracajac do 2E turbo
mialem malego zonka spowodowanego jak sie okazalo zbyt niskim cisnieniem paliwa regulator oklamuje nieco na skali i wtryski nie laly tyle cc ile powinny, ale sie polapalem, turbo bylo ustawione na waste gate tak ze dmuchalo ponad 1,3 bara, teraz trzyma nieco ponizej 1 bara, tak zostawie pomijajac fakt ze nie wiem kto i wnikac nie bede uwaza ze jak czegos nie mozna ogarnac softem lub znalezc wlasciwej przyczyny to sie ogarnia dysza paliwa wsadzona w wezyk od WGcelem ograniczenia przeplywow :bajer:
zmienilem "coś" w mechanice silnika mysle ze bedzie lepiej,
zostalo mi sprawdzic sonde lambda poniewaz pozno wstaje po odpaleniu moze miec dosyc, zrobic okolo 150 km jeszcze na miescie dopracowujac mape w czesciowych obciazeniach na slabych zaplonach plus jakies 20 na ostro chodz juz widac ze wstepny program daje afr ~11 czyli zniosnie oraz na samym koncu hamownia w jetronik'u i test afr i mocy na obciazeniu na ich nowej hamowni, tyle ze trzeba poczekac bo zmieniaja teraz na najnowsza w europie i sie instaluja. takie male info
powiedz mi Evo,,, bo ten koles co mi robi autko,, mowil mi, ze afr jest 13.4 i nie podoba mu sie przeplywka,, co mu sie tam nie podoba,, i co to afr 13.4 wnioskuje??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=185000&start=0

W moich zylach plynie benzyna, zamiast serca swiszczy turbina

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt lut 06, 2009 21:05

afr jest stosunkiem powietrza do paliwa i idealne z punktu widzenia chemi to 14.5, z punktu widzenia fizyki afr musi byc nizszy poniewaz idealne spalanie nie istnieje a pozostawienie tlenu niespalonego powoduje wyzsze temperatury w cylindrze, czyli dajemy mniej powietrza, i mieszanka jest bogatsza w paliwo, i jest lepiej a z przeplywka nie wiem o co chodzi bo nie znam auta


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt lut 06, 2009 21:33

evolution pisze:teraz trzyma nieco ponizej 1 bara
wodolot na jakim boost`cie jezdzil?


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » sob lut 07, 2009 00:55

evolution pisze:lawrai, ty podstawiles auto niezgodnie z opisem z latajacym kompresorem, altkiem kręcącym sie w lewo z paskiem tracym o napinacz, co trzeba poprawic, nie mowiac o tym ze chciales jezdzic na serii wtryskach na doladowaniu 0.6 bara nie mowiac o silniku nie odprezonym zupelnie, vw_golf3, podstawil auto zgodne z opisem i to pozwolilo mi wykorzystac wszystko zakupione wczesniej i niczego nie brakowalo, wiec nie marudz bo latam w aucie calosc.
sorki za OT
wracajac do 2E turbo
mialem malego zonka spowodowanego jak sie okazalo zbyt niskim cisnieniem paliwa regulator oklamuje nieco na skali i wtryski nie laly tyle cc ile powinny, ale sie polapalem, turbo bylo ustawione na waste gate tak ze dmuchalo ponad 1,3 bara, teraz trzyma nieco ponizej 1 bara, tak zostawie pomijajac fakt ze nie wiem kto i wnikac nie bede uwaza ze jak czegos nie mozna ogarnac softem lub znalezc wlasciwej przyczyny to sie ogarnia dysza paliwa wsadzona w wezyk od WGcelem ograniczenia przeplywow :bajer:
zmienilem "coś" w mechanice silnika mysle ze bedzie lepiej,
zostalo mi sprawdzic sonde lambda poniewaz pozno wstaje po odpaleniu moze miec dosyc, zrobic okolo 150 km jeszcze na miescie dopracowujac mape w czesciowych obciazeniach na slabych zaplonach plus jakies 20 na ostro chodz juz widac ze wstepny program daje afr ~11 czyli zniosnie oraz na samym koncu hamownia w jetronik'u i test afr i mocy na obciazeniu na ich nowej hamowni, tyle ze trzeba poczekac bo zmieniaja teraz na najnowsza w europie i sie instaluja. takie male info
nom evo to troszkę się porobiło, mam nadzieję że ogarniesz autko w 1000%, mi się nie spieszy,
chce aby autko wreszcie dobrze śmigało
A takie małe pytanko, czy dobrze doczytałem - boost powyżej 1 bar ? :grin:



Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Post autor: konrad141 » sob lut 07, 2009 01:03

vw_golf3 pisze:czy dobrze doczytałem - boost powyżej 1 bar ?
evolution pisze:dmuchalo ponad 1,3 bara
evolution pisze:teraz trzyma nieco ponizej 1 bara
Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 01:04 przez konrad141, łącznie zmieniany 1 raz.


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
BLIND
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2306
Rejestracja: wt wrz 26, 2006 11:12
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: BLIND » sob lut 07, 2009 19:13

vw_golf3, dziś przez przypadek miałem okazję zobaczyć Twoje autko na żywo :bajer: i powiem tylko tyle: na żywo wygląda dużo dużo lepiej niż na fotach :bigok: jest bardzo dobrze :bigok:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob lut 07, 2009 19:49

vw_golf3, tak dobrze doczytales, turbo bylo tak ustawione ze na afr ~11 dmuchalo 1,3 bara, jedyny powod z ktorego moglby nie dopompowywac do tego cisnienia to zbyt mala ilosc paliwa moim zdaniem, bo mocno przelany mialby cisnienie, moze nie takie ale bliskie temu, niestety nie dowiemy sie tego nigdy bo nie sprawdzalem afr na starym sterowaniu. poluzowalem wastegate i trzyma teraz nieco ponizej 1 bara co do sondy niestety bede musial ja wymienic na nowa ( mam nadzieje ze nie przeszkadza ci ze pisze to oficjalnie na forum) , chcialbym zamontowac sonde bosch uniwersalna z grzalka 18W o numerach 0 258 986 505 bedzie gotowa po okolo 10 sekundach po odpaleniu silnika, co do ceny bede ja znal w poniedzialek i zadzwonie

Matijas, wodolot ma inaczej zbudowany silnik i jego konfiguracja zmienila sie juz 4 razy (na 0.55 bara 220 ps na pierwszym setupie dzien po zlozeniu silnika 270 na 0.8 na 2 reszty nie moge podac oficjalnie) ma inna turbine wydech rozrzad dolot inne sprzeglo zamach i docelowe cisnienie na lato to 1,5 bar , tak ze nie mozna porownac w jakikolwiek sposob tych dwoch silnikow, tym bardziej ze teraz polozylismy nacisk na gore od 3500 do 7500 rpm (limiter staly 8200) likwidujac calkowicie dol bo moment ponad 470 nm w piku wstajacy gwaltownie przy 2600..2700 to zdecydowanie za duzo na jazde oska
Ostatnio zmieniony sob lut 07, 2009 19:52 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » sob lut 07, 2009 20:45

evolution pisze:Matijas, wodolot ma inaczej zbudowany silnik i jego konfiguracja zmienila sie juz 4 razy (na 0.55 bara 220 ps na pierwszym setupie dzien po zlozeniu silnika 270 na 0.8 na 2 reszty nie moge podac oficjalnie) ma inna turbine wydech rozrzad dolot inne sprzeglo zamach i docelowe cisnienie na lato to 1,5 bar , tak ze nie mozna porownac w jakikolwiek sposob tych dwoch silnikow
heh, myslalem ze skoro podobne motory (teraz juz wiem ze inaczej zbudowane;)) to bedzie mozna wydedukowac wstepnie ile wypluje hamownia przy 1barze u Miechała;)
Ale i tak 220+ obstawiam;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » sob lut 07, 2009 21:50

Matijas pisze:
evolution pisze:Matijas, wodolot ma inaczej zbudowany silnik i jego konfiguracja zmienila sie juz 4 razy (na 0.55 bara 220 ps na pierwszym setupie dzien po zlozeniu silnika 270 na 0.8 na 2 reszty nie moge podac oficjalnie) ma inna turbine wydech rozrzad dolot inne sprzeglo zamach i docelowe cisnienie na lato to 1,5 bar , tak ze nie mozna porownac w jakikolwiek sposob tych dwoch silnikow
heh, myslalem ze skoro podobne motory (teraz juz wiem ze inaczej zbudowane;)) to bedzie mozna wydedukowac wstepnie ile wypluje hamownia przy 1barze u Miechała;)
Ale i tak 220+ obstawiam;)
nom zobaczymy jak to wszystko wyjdzie, z tego o Jacek mówił czeka na nową hamownie i będzie dalej działał

BLIND

nom każdy mówi że na żywo całkiem inaczej wygląda :grin:

evolution

słuchaj z tą sondą to nie mam nic przeciwko że napisałeś oficjalnie na forum jaki model itp. To ma się rozumieć że turbo będzie blisko 1bar :grin:
Będzie git, mam nadzieję że ogarniesz silniczek



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob lut 07, 2009 21:51

I jak w końcu silnik był odprężony czy nie?? :chytry:



Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » sob lut 07, 2009 21:53

toffic

niech Jacek wypowie się w tym temacie bo rozmawiał z tatą przez telefon i wie co dokładnie zrobiliśmy :grin:
Powiedział że jest git :hmm:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob lut 07, 2009 22:30

vw_golf3 pisze: nom każdy mówi że na żywo całkiem inaczej wygląda :grin:
hehe ja tez:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości