powietrze w tych wypustkach powinno wciągac palca a nie wypychać , ale one mają być szczelnie zatkane , oryginalnie są na nich kapturki plastikowe
[ Dodano: 17 Wrz 2008 22:43 ]
jak były nie zatkane to mogło Ci nie syczeć bo podciśnienie tam ssało a nie w serwie , ale w takim razie musiałeś mieć bardzo słabe wspomaganie hamulca
Wezyk od serwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
miś fazi pisze:wypustki na wężu od kolektora ssącego mają być zatkane szczelnie , one są do dodatkowych wężyków np. do podłączenia podciśnienia do klimy , uszkodzony zaworek zwrotny najczęściej powoduje świrowanie obrotów silnika przy szybkim kilkukrotnym naciśnięciu na pedał hamulca
napisz mi coś więcej o tym świrowaniu obrotów. Czego to przyczyna?? Czy to ma wpływ na jakość hamowania??
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
jak masz jakąkolwiek nieszczelność w układzie zasysania powietrza obojetnie czy masz nieszczelną podstawke pod wtryskiem czy nieszczelnośc w podciśnieniu do serwa to zawsze będą problemy ze stabilnymi wolnymi obrotami silnika , nieszczelnośc w samym układzie podciśnienia do serwa charakteryzuje sie tym że podczas szybkiego pulsacyjnego naciskania na pedał hamulca obroty zaczynają falować , a sama nieszczelnośc w układzie serwa skutkuje tym że musisz dużo silniej naciskać na pedał hamulca , ale nie ma to wpływu na skutecznośc hamowania , po prostu trzeba włożyć dużo więcej siły aby uzyskać taki sam efekt jak masz dobre serwo
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz mar 01, 2009 21:48
- Lokalizacja: grudziadz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości