[MK3] jakie klocki hamulcowe mam wybrac?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

[MK3] jakie klocki hamulcowe mam wybrac?

Post autor: Lukbro » wt gru 13, 2005 21:37

mk3 95 rok silnik 1.4
jakie klocki hamulcowe mam kupic ? czy dam rade sam zalozyc nowe ?
jesli ktos wie jakie najlepiej kupic to po prosze linka z allegro o ile to mozliwe.


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt gru 13, 2005 21:39

Najlepiej kup firmy ATE. co prawda koszyuja one troszki (ok 80PLN) ale masz pewność, że troszkę na nich pośmigasz. A dostaniesz je w każdym porządnym sklepie motoryzacyjnym. A z wymianą kloscków nie będziesz miał żadnego problemu. W razie czego zawsze możesz wspomuc się poradą którą znajdziesz TU
Ostatnio zmieniony wt gru 13, 2005 21:50 przez tauka, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » wt gru 13, 2005 21:42

tauka pisze:Najlepiej kup firmy ATE. co prawda koszyuja one troszki (ok 80PLN) ale masz pewność, że troszkę na nich pośmigasz. A z wymianą kloscków nie będziesz miał żadnego problemu.
80 pln za jedno koło czy za dwa ? cena swiadczy o zywotnosci ? wiadomo ze silniczek 1.4 nie potrzebuje super hamulcow z mega wypasem, wiec potrzebuje solidne zywotne klocki w dobrej cenie ;)


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt gru 13, 2005 21:45

Jak najbardziej na 2 koła. klocki zawsze wymienia się parami. Ja mam silniczek 1.3 i tez jezdżę na tych klockach. A te klocki jak kupujesz to są przeznaczone do danego silnika, gdyż mają odpowiednią grubość. A zapewniam cie że ate napewno mają bardzo dobra żywotność. Klocki i tarcze tej firmy były montowane standartowo przez fabrykę w VW.


Obrazek

Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » wt gru 13, 2005 21:58

Też miałem dylemat jakie klocki wybrać.Wybór padł na Textary.Cena ok 70 zł za komplet.Sprawują się bardzo dobrze.Przede wszystkim nie piszczą.Oprócz Textarów możesz wybrać Ferrodo (także klocki bardzo dobre lecz droższe) lub Ate.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt gru 13, 2005 22:05

Tylko ja naprzykład miałem problem z Ferodo. W sklepie gosciu nie mógł dobrac grubości klocków, do tak iego silnika jak mój. Moze do trójki bedzie łatwiej. No i rzeczywiście jeszcze mozna wziąc textary. Ale wybierajac pomiedzy textarem i ATE wolabym Ate, tymbardziej ze różnica w cenie jest niewielka.


Obrazek

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » wt gru 13, 2005 22:07

wymienic klocki czy tarcze tez ? moze dam rade zrobic temu jutro fotki to sami zobaczycie. co bardziej sie zuzywa?


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 13, 2005 22:12

Im lepsze klocki tym lepiej. Ja polecam Lukas TRW. Cena co prawda 100zł ale się opłaca.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt gru 13, 2005 22:21

Lukbro pisze:wymienic klocki czy tarcze tez ? moze dam rade zrobic temu jutro fotki to sami zobaczycie. co bardziej sie zuzywa?
Czy wymieniać tarcze. Jeżeli są proste i ci nie bija, i nie są jeszcze za cieńkie to nie wymieniaj. Sprawdź ile grubości powinny miec tarcze nowe, a przy jakiej grubiości trzeba zmieniać na nowe i zobacz ile maja twoje. Moje np powinny mieć 10 mm nowe. A stare mają niecałe 8. Więc kupiłem nówki. za jedna tarczę BREMBO zapłaciłem 45 PLN. Ate kosztowało 50 PLN. I pamietaj, że tarcze klocki, amorki , sprężyny wymienia się parami.


Obrazek

greg

Post autor: greg » wt gru 13, 2005 22:24

Zebyś dobrze wiedział - parami tj nie tylko 1 para na 1 koło ale oba koła podczas jednej wymiany!!!



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt gru 13, 2005 22:29

greg pisze:parami tj nie tylko 1 para na 1 koło ale oba koła podczas jednej wymiany!!!
No jasna sprawa. Dobrze że to sprecyzowałeś. Chodziło mi parami o osie :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » śr gru 14, 2005 20:41

zobaczcie jak to u mnie wyglada, chyba czas juz na nowe klocki ? ;)
bo tarcza ma na pewno wiecej niz 8 milimetrow ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr gru 14, 2005 23:54

Ten zewnętrzny jest jeszcze całkiem całkiem, ale tego wewnetrznego nie moge dojrzeć.


Obrazek

greg

Post autor: greg » czw gru 15, 2005 01:57

wg mnie jeśli nie jeździsz sportowo to na kilka tys. km jeszcze starczy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości