problem ze wspomaganiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

problem ze wspomaganiem

Post autor: Bożuch » czw lut 05, 2009 21:46

Mam taki problem ze wspomaganiem że na wolnych obrotach przy maksymalnym skręcie kierownicą spadają obroty nie było by w tym nic dziwnego ale przy chwilowym przytrzymaniu kierownicy na maxa auto potrafi zgasnąć. Czy to normalne?


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » czw lut 05, 2009 21:50

Kolego nie rob tak bo uwalisz pompe od wspomagania. Raczej normalne ze obroty spadaja.
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 21:51 przez Mavrick, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 05, 2009 21:52

albo spadna obroty albo pasek zlapie poslizg. wybieraj. widocznie masz troche za mocno napiety. troszke popusc, bo szkoda lozysko pompy obciazac naciagiem paska.

nigdy nie trzyma sie w max skrecie, bo pompa dostaje po pupce. kolega wyzej juz napisal.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 05, 2009 21:52

Normą jest że pompa wspomagania daje przy takim skręcie maksymalnym duży opór silnikowi, niemniej nie pownien on gasnąć. I przyczyna raczej nie będzie tkwić w samym wspomaganiu, tylko w jakiejś usterce sterwania pracą silnika. Np lewe powietrze dostające się pod wtryskiem, pomyłka ustawienia rozrządu lub zapłonu
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 21:53 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » czw lut 05, 2009 21:58

bo w mk2 też tak miałem że obroty spadały ale nigdy nie gasnął więc wydawało mi sie to nie naturalne.


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 05, 2009 22:35

U mnie jak się pompa zatarła do pasek się sfajczył a silnik niewiele zmniejszył obroty. Coś jest na rzeczy na pewno.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » czw lut 05, 2009 23:11

więc sprawdzić to lewe powietrze albo zapłon?


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 508 gości