[MK3] Jak zdemontowac przedni blotnik ?! pomocy ;)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

[MK3] Jak zdemontowac przedni blotnik ?! pomocy ;)

Post autor: Lukbro » wt gru 13, 2005 21:25

buhaha buhaha nasza zima zła ;(
no i dzis przez te zimę rozwaliłem sobie blotnik przedni od strony kierowcy. fotki dam jutro bo strasznie dzis zimno i nie chce mi sie juz wychodzic.

cale szczescie ze zatrzymalem sie blotnikiem na slupie niz mial bym golfa wyciagac z rowu.

no i teraz trzeba to naprawic.

znalazlem juz na allegro nowy blotnik ( http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=77167469 dobra cena? dobry blotnik ?! ) bo z tego to juz raczej nic nie bedzie, po za tym nie warto robic skoro za 100pln jest nowy tylko do pomalowania.

pytanie:
jak zdemontowac blotnik? nigdy tego nie robilem wiec pytam.
czy da sie caly po prostu wykrecic? czy jest jakos przyspawany/przynitowany ?
po prosze o wskazowki jak mam zdemontowac blotnik.


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 13, 2005 21:32

Błotnik się odkręca i odkleja z mastyki. Zanim polakierujesz nowy błotnik należy go spasować. Przed nałożeniem podkładu całą czrną farbę należy usunąć.



Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » wt gru 13, 2005 21:34

taz pisze:Błotnik się odkręca i odkleja z mastyki. Zanim polakierujesz nowy błotnik należy go spasować. Przed nałożeniem podkładu całą czrną farbę należy usunąć.
co to jest mastyka?
ja tylko chce kupic nowy i zalozyc bo moj lakiernik doipero w styczniu ma dla mnie sobote wolną ( w tygodniu ja nigdy nie moge ;( dlatego potem on mi go pomaluje. ja chce zalozyc poki co nowy.


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt gru 13, 2005 22:20

Po 1:Niekupuj podruby bo jest ze złej jakości blachy Po2: Będziesz miał problemy ze spasowanem go Po3: Jak by Twój lakiernik zajebiście pomalował to i tak po roku zacznie wyłazic rdza. Uwierz mi lata praktyki i doswiadczenia.Dobrze radzę .Kup na giełdzie oryginalny VW ale używany oczywiście wcześniej niewalony i daję Ci gwarancję że będzie na lata .Rób jak chcesz ale ja Ci dobrze radzę.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » wt gru 13, 2005 22:22

taz pisze:Błotnik się odkręca i odkleja z mastyki. Zanim polakierujesz nowy błotnik należy go spasować. Przed nałożeniem podkładu całą czrną farbę należy usunąć.
Taz a co ty myslisz o czym takim :
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=77167469 ?!?!


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 13, 2005 22:25

Tomek dobrze radzi. Nowy znaczy do :butthead: , no chyba że w fabryce vw zamówisz sobie oryginalny, dobrze wytrawiony i zapodkładowany. A jak tego nowego co go chcesz założyć nie polakierujesz to na wiosne będzie już brązowy od rdzy.



Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » wt gru 13, 2005 22:39

mega dzieki !
znalazlem juz oryginalny z golfika w kolorze niebieskim ;P
tez za 100pln ale oryginał.
dzieki za porady ! ;)



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » wt gru 13, 2005 23:26

jak błotnik nie był nigdy zdejmowany to jest go dość ciężko odkleić po odkręceniu śrub więc możęsz się z tym trochę pomęczyć ;)

śruby są wiadomo pod maską i dodatkowo za nadkolem plastikowym są dwie czy trzy dokładnie nie pamiętam ;) do tego jeszcze jak zdejmiesz zderzak to też będą chyba dwie śruby z boku.....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » śr gru 14, 2005 18:16

micab pisze:do tego jeszcze jak zdejmiesz zderzak to też będą chyba dwie śruby z boku.....
zderzak tez musze zdjąć ?


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » śr gru 14, 2005 18:36

tak zderzak musisz zdjąć ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » śr gru 14, 2005 18:40

oto foto relacja mojego rozwalonego blotnika.
i pytanie : czy mam kupic sam blotnik czy ten plastik co jest podspodem tez musze? bo chyba jest caly ten moj ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » śr gru 14, 2005 19:49

eee nie wygląda tak źle ;) ale brudny :D z rajdu terenowego wróciłeś czy jak :D
o jakim plastiku mówisz ?


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » śr gru 14, 2005 20:33

micab pisze:eee nie wygląda tak źle ;) ale brudny :D z rajdu terenowego wróciłeś czy jak :D
o jakim plastiku mówisz ?
o tym co jest od srodka pod blotnikiem od strony koła. ale nie jest chyba pekniety. wlasnie go obejrzalem.

autko mam tak brudne codziennie > efekt mojej pracy codzinnej po wijskich drogach.

mocno nie jest walniete cale szczescie ale blotnik trzeba zrobic, kupie nowy bo robic sie tego nie oplaca chyba.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr gru 14, 2005 21:39

Jak masz go szpchlować a tanio kupisz igłę to lepiej drugi calutki.Te błotniki drogie nie są w używce.Ja bym wymienił



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 83 gości