VW Bora 130 PS, spadek mocy po serwisie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

VW Bora 130 PS, spadek mocy po serwisie?

Post autor: Kywak » czw lut 05, 2009 14:00

Witam,
Od niedawna stalem sie posiadaczem VW Bora 130 PS rocznik 2002 sprowadzonego z Francji. Auto poszlo na serwis, gdzie wymieniono standardowo filtry, olej, do tego pasek alternatora, oraz pasek rozrzadu wraz z rolkami napinacza. Po serwisie mam wrazenie, ze auto ma jakby mniejszego kopa. Czy jest to mozliwe w zwiazku z powyzszymi wymianami, badz zlym ich przeprowadzeniem? Slyszalem, ze tak moze sie dziac, jesli przy wymianie rozrzadu nie ustawi sie odpowiednio katu wtryskiwaczy? Tylko jak to sprawdzic. Aha jest jeszcze jedna rzecz. Wczesniej, tzn. przed serwisem mial dziure w prawym nadkolu tak, ze odslaniala intercooler (po prostu cos ja wywalilo, nikt tego sam nie robil), teraz ta dziura jest zaklejona, czy to rowniez moze byc przyczyna spadku mocy, ze IC dostaje mniej zimnego powietrza, bo nie ma cyrkulacji od strony nadkola, czy w tym przypadku pomoze wyciecie dziury w nadkolu i wstawienie tam jakiejs kratki (tak, zeby kamienie nie walily po IC, a byla cyrkulacja powietrza)?
Pozdrawiam i czekam na odp. :)



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 05, 2009 16:55

kat synchronizacji sprawdzic


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Reksio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 17:41
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Reksio » czw lut 05, 2009 19:12

W silnikach na pompo-dyszach nie ustawia się kąta wtrysku, robi się to w silnikach ze zwykła pompą, a Ty masz Kolego silnik ASZ na pompo-wtryskach.



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw lut 05, 2009 19:29

Reksio pisze:W silnikach na pompo-dyszach nie ustawia się kąta wtrysku, robi się to w silnikach ze zwykła pompą, a Ty masz Kolego silnik ASZ na pompo-wtryskach.
Ale ustawia sie odpowiednio dokładnie wałek rozrzadu względem korbowego.
Sprawdza sie tzw. kat synchronizacji (jak dobrze pamietam to: Vag kanał 004).
Nieprawidłowa synchronizacja obu wałków rzędu kilku stopni powoduje zakłócenia w pracy silnika.



Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » czw lut 05, 2009 20:46

Wiec, skoro juz wiem, ze nalezy Vag-iem sprawdzic kat synchornizacji, to mam inne pytanie. Ile cos takiego moze kosztowac? I gdzie wykonac to w Katowicach? (wiem, ze pewnie jest duzo serwisow, ktore oferuja ta usluge, ale moze ktos ma jakis zaufany). Pozdrawiam


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw lut 05, 2009 22:24

dynosoft oddzial katowice


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lut 05, 2009 23:43

rob555 pisze:dynosoft oddzial katowice
Tak bedzie najprościej i najskuteczniej :grin:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 159 gości