kompresja wypycha olej odmą w 9a
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: sob sty 03, 2009 20:45
- Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
- Kontakt:
kompresja wypycha olej odmą w 9a
Mam problem w 2.0 16v 9a kompresja wyciska olej odmą w skrzyni korbowej
tłoki zalane nafta trzyma pół godziny.pierścienie wymienione w grudniu
co może byc przyczyna że wyciska ten olej odmą ??
z góry wielki dzieki
tłoki zalane nafta trzyma pół godziny.pierścienie wymienione w grudniu
co może byc przyczyna że wyciska ten olej odmą ??
z góry wielki dzieki
Takie małe biołe i bez dach 16V
U mnie ABF po remoncie miał takie objawy przy butowaniu. Przyczyną było zasysanie przez układ ssący rozchlapywanego oleju przez wykorbienia wału. Teraz produkuję CTO i jeżdżęna niższych obrotach. Tobie radzę od razu wywalić odmę i wstawić coś takiego:
http://moto.allegro.pl/item538808507_zb ... mocja.html
http://moto.allegro.pl/item538808507_zb ... mocja.html
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
no to rewelacji nie ma żadnej no chyba że pierścienie jeszcze były nie dotarte...simon* pisze:miał 12 teraz nie mam jak zmierzyc bo juz głowica z rzucona
szkoda ze zrzuciłeś głowe bo trzeba było na tym pojeździc troche no chyba ze takie wycieki starszne były.. spróbuj złożyć jeszcze raz i zobaczysz ale ja bym zrobił szlif cylindrów..
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
u mnie właśnie rozbiera się silnik! robię silnik bo dmuchało mi odmą i wpiepszał oliwe,wszystko dlatego bo przegrzałem silnik w korku. zamierzam zmienić mu pierścienie, panewki główne i korbowe, uszczelnić silnik. Waszym zdaniem powinienem coś jeszcze zrobić? Cylindry są w dobrym stanie,zero rys i progów. Wszystkie sugestie na ten temat mile widziane!
pozdro
pozdro
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 21:18 przez jawor87, łącznie zmieniany 1 raz.
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
głowica dłubana była jakieś 2-3miechy temu,nie cała ale zmieniane było prowadnice,uszczelniacze zawory docierane oraz splanowana głowa. Zastanawiam się czy coś ją ruszać...tz obróbka we własnym zakresie.!?
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 21:20 przez jawor87, łącznie zmieniany 1 raz.
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz gru 07, 2008 03:15
- Lokalizacja: Stalowa Wola
chłopaki chciałem się podpiąc do tematu i Was doradzić
najpierw sytuacja(mam 1.8 16v pl):
10.000 temu dół silnika remontował poprzedni właściciel - podobno robił pierścionki i panewki na wale (co więcej - nie wiem)
5.000 temu okazało się że na wałku pośrednim jest taki luz że nie było wyjścia i założyłem na nim 2 nowe panewki. do tego założyłem odremontowaną głowicę i nową pompe oleju i wody. dół poza tym zostawiłem w spokoju - to chyba był błąd?
2.000 tyś temu zauważyłem, że delikatnie dmucha z odmy. od czasu do czasu przy odcince dmuchnie dość mocno - na tyle że są slady oleju na wężu z odmy.
to co mnie niepokoi to to, że na wolnych (czego wczesniej nie było) delikatnie dmucha z odmy. niestety nie mam jak na razie zmierzyć ciśnienia, natomiast zastanawiam się nad zalaniem póki co mineralnym (obecnie jeżdżę na Mobil super S-polsyntetyk) - teraz pytanie do Was, czy mogę liczyć na to, że nawet jeśli są lekkie przedmuchy, to mineralny pomoże na kilka nast tysięcy póki nie zabiorę się za remont dołu jak należy?
-wiem że nie wypada tak robić, natomiast nie mam ani środków ani czasu, ani nawet warunków by zabrać się za dół silnika.... więc jeśli takie rozwiązanie (przy niebutowaniu auta) pomogłoby doraźnie na kilka tysięcy to chyba bym się skusił.
- powiedzcie co sądzicie, bo przyznam że trochę jestem w kropce....tym bardziej że szkoda mi zalewac głowicę mineralnym
ps. olej i tak i tak już bede wymieniał lada chwila, więc stąd też zastanawiam się nad nieco gęściejszym...
najpierw sytuacja(mam 1.8 16v pl):
10.000 temu dół silnika remontował poprzedni właściciel - podobno robił pierścionki i panewki na wale (co więcej - nie wiem)
5.000 temu okazało się że na wałku pośrednim jest taki luz że nie było wyjścia i założyłem na nim 2 nowe panewki. do tego założyłem odremontowaną głowicę i nową pompe oleju i wody. dół poza tym zostawiłem w spokoju - to chyba był błąd?
2.000 tyś temu zauważyłem, że delikatnie dmucha z odmy. od czasu do czasu przy odcince dmuchnie dość mocno - na tyle że są slady oleju na wężu z odmy.
to co mnie niepokoi to to, że na wolnych (czego wczesniej nie było) delikatnie dmucha z odmy. niestety nie mam jak na razie zmierzyć ciśnienia, natomiast zastanawiam się nad zalaniem póki co mineralnym (obecnie jeżdżę na Mobil super S-polsyntetyk) - teraz pytanie do Was, czy mogę liczyć na to, że nawet jeśli są lekkie przedmuchy, to mineralny pomoże na kilka nast tysięcy póki nie zabiorę się za remont dołu jak należy?
-wiem że nie wypada tak robić, natomiast nie mam ani środków ani czasu, ani nawet warunków by zabrać się za dół silnika.... więc jeśli takie rozwiązanie (przy niebutowaniu auta) pomogłoby doraźnie na kilka tysięcy to chyba bym się skusił.
- powiedzcie co sądzicie, bo przyznam że trochę jestem w kropce....tym bardziej że szkoda mi zalewac głowicę mineralnym
ps. olej i tak i tak już bede wymieniał lada chwila, więc stąd też zastanawiam się nad nieco gęściejszym...
A ja wam powie tak mój abf szczególnie przy ostrzejszej jeździe też wyrzucał olej przez odme silnik po remoncie 2 lata temu kompresja po 13,5-14 w silniku nie miałem ogranicznika fali olejowej Nawet na forum niedawno dałem temat że kupie takie ustrojstwo kilka dni temu przy okazji wymiany uszczelki pod miską i oleju zamontowałem ten ogranicznik ori kupiony w Aso za 94zł i problem się skończył
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości