[ Dodano: 04 Lut 2009 15:01 ]
no nie chce mi się wierzyć że nikt nie ma wiadomości na ten temat, nie ma się co wstydzić
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf V 2.0 TDI 140 KM - trasa Nowe Marzy - Gdańsk, ja nie prowadziłem tylko znajomy, predkość oscylowała między 180 - 220 tak przez około 80 kilometrów. Autko przebiegu miało niecałe 100tyś. Po zjechaniu do bramek "szóstkę" zdążył zrzucić i to było ostatnie przełożenie tejże skrzyni... Olej wyciekł przez uszczelniacz i póki pracowała na jednym przełożeniu było OK, po przełożeniu niestety nastąpiła śmierć.PiotrTDI pisze:zdarzyło się komuś tak??
U mnie olej był bo był wymieniany przez mechanika który naprawde zna się na rzeczy także to napewno nie było przyczyną w moim wypadkumaryjan pisze:Olej wyciekł przez uszczelniacz i póki pracowała na jednym przełożeniu było OK
ta skrzynia miała przejechane 350 tyś i wątpie żeby taką żywotnośc tylko miałamaryjan pisze:Tak jak piszą koledzy, nie ma reguły co do skrzyni, czasem psuje się przez starość czasem przez wadę fabryczną.
drogie są takie uszczelniacze??? skrzynka jest z pewnych rąk więc problemów nie powinno byćMichaś_1977 pisze:dobrze by było,gdybyś wymienił uszczelniacze w obudowie mechanizmu różnicowego
Ta skrzynka jest z rozbiórki z Golfa 1.9TDI 90ps 95r takze nie powinno być problemówMichaś_1977 pisze:sprawdziłeś przy zakupie czy to jest skrzynka do TDI-ka?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości