EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw lut 05, 2009 00:43

siemanko chłopaki

w moim PD przy okazji wymiany turbiny na większą od ASZ-a został zaślepiony przewód od EGR i wywaliło mi błąd - po kilku przejazdach i ponownym zaplaniu auta bład w pewnym momencie zgasł i później znów się pojawił - jak przyjechałem do domu to podpiąłem laptoka i skasowałem ale spaliny auta są jakoś bardziej śmierdzące - tak powinno być ?

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent

błąd będzie się powtarzał ? - czy trzeba dokonać jakiejś zmiany ?
pozdro
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 00:44 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

Post autor: robertsobol1983 » czw lut 05, 2009 19:32

kulon-x pisze:siemanko chłopaki

w moim PD przy okazji wymiany turbiny na większą od ASZ-a został zaślepiony przewód od EGR i wywaliło mi błąd - po kilku przejazdach i ponownym zaplaniu auta bład w pewnym momencie zgasł i później znów się pojawił - jak przyjechałem do domu to podpiąłem laptoka i skasowałem ale spaliny auta są jakoś bardziej śmierdzące - tak powinno być ?

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent

błąd będzie się powtarzał ? - czy trzeba dokonać jakiejś zmiany ?
pozdro
Wiesz mi zaslepiał EGR kolo ktory zawodowo tuninguje auta i kolo ma niesamowitą wiedzę i dobrego vaga i po jego zaślepieniu gdy odebrałem autko to do tej pory nic mi się nie dzieje i nie wywala błedów a mam AXR PD. Nie wiem dziwne ze u ciebie to sie dzieje ale moze trzeba cos zmienic lub wyłaczyc vagiem po zaslepieniu EGR-a a czy u mnie tak robił po zaślepieniu to nie wiem nie wnikałem bo nie miałem powodu. Musiałbyś się dowiedzieć czy w PD trzeba coś vagiem zmieniać lub ustawiać może tak i ten kolo mi to zrobił by nie sypał komp błędami. pozdro


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

Awatar użytkownika
Cineek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob paź 20, 2007 19:46
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Cineek » pt lut 06, 2009 13:14

Witam ;) Dużo się tutaj i na innych forach naczytałem na temat tego EGR'a
Mam pytanko dotyczące silnika AJM 85kW PD, niby na pompie idzie to zrobić łatwiej ;)
1.Nic się nie popsuje od zaślepienia EGR'a?
2.Czy trzeba po zaślepieniu podpiąć pod VAG'a?

PozdraVWiam Obrazek



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt lut 06, 2009 16:28

11marcin12 pisze:1.Nic się nie popsuje od zaślepienia EGR'a?
2.Czy trzeba po zaślepieniu podpiąć pod VAG'a?
EGR jest zeby spelnic normy spalin- ekologia. Nie ma wplywu zbytniego na prace silnika bo zreszta spalin tam idzie okolo 3 % wiec to i tak nieduzo.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Cineek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob paź 20, 2007 19:46
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Cineek » ndz lut 08, 2009 00:03

W najbliższym czasie postaram się zabrać za EGR'a :D
Jeszcze mam takie pytanko (trochę sie waham) Czy zaślepić to w dwóch miejscach czy w jednym? Tak jak na przykładowym foto? Obrazek

PozdraVWiam :okej:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lut 08, 2009 10:38

11marcin12 pisze:Jeszcze mam takie pytanko (trochę sie waham) Czy zaślepić to w dwóch miejscach czy w jednym? Tak jak na przykładowym foto?
a co za różnica ? 8-[



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » sob lut 28, 2009 09:29

witam, zaślepiłem sobie EGR w 2 miejscach i mam pytanie co zrobić z tym wężykiem? zostawić go żeby leżał czy podłączyć go do tam gdzie był?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob lut 28, 2009 09:33

21Golfista21 pisze:czy podłączyć go do tam gdzie był?
tak.



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » pt mar 13, 2009 14:29

witam wszystkich mam problem z egr chcem go zaślepić ale chcem rownierz zamontować sobie ori IC z tdi i chciałbym tego falluska od kolektora przekrecic w druga strone ale sie nida bo mam egra przymocowanego razem z westgate da rady to jakos odczepić razem z egr pomocy??

Obrazek


wiem ze niektórzy obracali tego fallusa ale nie mieli egr. pomocy mam turbo k03


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt mar 13, 2009 15:31

arturkw, Poprostu wywal całkiem EGR, a w miejsce flansz dorobić sobie zaślepki.
i spokojnie obrócić króciec na kolektorze :bigok:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » pt mar 13, 2009 15:45

aha ok a co z westgate i tym wężykiem ci idzie do niego?? i ztym rdzawym metalem?? nic sie nie stanie?? mozecie pokazac na fotce co zrobic.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt mar 13, 2009 16:20

Obrazek


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Acid
BLACK MAGIC
BLACK MAGIC
Posty: 216
Rejestracja: pn sie 21, 2006 17:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Acid » pt mar 13, 2009 17:13

Drodzy koledzy, a czy jest jakaś fotoporada zaślepienia tego EGR-a krok po kroku?



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt mar 13, 2009 19:49

tylko tyle co moge pomoc krok po kroku tu masz adres tyle ze w oplu http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dz ... /egr2.html a tak na marginesie to jest dziecinnie proste, i tu jeszcze cos masz http://www.vw-passat.pl/index.php?optio ... 1&Itemid=9
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 19:51 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 154 gości