pompa wspomagania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pompa wspomagania
W moim czołgu wspomaganie generalnie nie działa zbyt lekko a np na suchym asfalcie to w ogóle sprawia wrażenie jakby nie dawało rady (płynu nie ubywa pasek wymieniany jak się zużyje)...w związku z tym pytanie do posiadaczy mk2: czy ten typ tak ma czy po prostu pompa u mnie swoje już przeżyła? a może skorzystał ktoś z takiej pompy: http://moto.allegro.pl/item525162672_po ... _seat.html jakie wrażenia z jej używania?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Z góry dziękuję za odpowiedzi
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Witam.Ja w swoim MK2 mam kapcie o szerokości 185 i jak to określiłeś na suchym asfalcie kręcę spokojnie jedną dłonią (oczywiście na postoju).Rada-popuść pasek od pompy i sprawdź
czy wałek nie ma luzu.Jeśli nie ma,to przyczyny musisz szukać w maglownicy.Jeśli puszcza olej (w okolicach osłon gumowych) to jest do wymiany.Maglownicy nie naprawia się
W moim też wymieniałem,bo:rzygała olejem,ciężko chodziła i zacinała się,a jak się zacinała to aż pasek od pompy piszczał
Acha,tej pompy nie reguluje się...
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
Acha,tej pompy nie reguluje się...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
W zasadzie to tego oleju nie wymienia się,chyba,że po wymianie pompy lub maglownicy (wtedy bezwzględnie),ale jeśli miałoby to pomóc w co wątpię,to czemu niemiras 33 pisze:morze już czasz wymienić olej we wspomaganiu jego właściwości mogły się już przedawnić
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Natomiast jeśli myślisz,że jednym palcem będziesz kręcił kółko to się mylisz,to nie ta klasa
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
gdybys sie zdecydowal na kupno pompy moge polecic http://moto.allegro.pl/item544375497_po ... _hurt.html
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
No to wygląda,że chyba przyszedł czas na pompę,ale sprawdź ją jeszcze tak jak Ci pisałem.Taką pompę,której fotkę zamieściłeś w pierwszym poście zakładałem kiedyś do MK3 1,9D,bo stara miała luzy i ciężko chodziło,a
po wymianie chodziło elegancko.Jeśli się okaże,że pompa jest O.K,to pozostaje jeszcze maglownica. ![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
aha kolego jak bedziesz kupował to sprawdz jak masz pompe osadzona tzn kolo. sa dwa rodzaje przysadzone i odsadzone. to samo jezzdzilo w mk3 ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ppozdrawiam
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ppozdrawiam
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 118 gości