jak obniżyć samochód ... ? coś dla facho od zawieszenia ...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak obniżyć samochód ... ? coś dla facho od zawieszenia ...
witam wszystkich ... może problem trochę banalny ale nie każdy musi sie na wszystkim znać oczywiście ... otóż chciałbym obniżyć trochę swojego golfa II na wiosnę bo zakupilem felgi 14 cali (teraz jeźdzę na stalówkach 13) i mam trochę nieestetyczną przerwę między kołami na błotnikami (trochę duża). mój golfik i tak jest trochę moim zdaniem za wysoki. tak że proszę odpowiedzieć mi czy jest możliwość obniżenia samochodu na tych częsciach co mam zamontowane czy trzeba coś dokupować (mam tu na myśli sprężyny i amorki itd ...) czy może to zrobić poprostu mechanik ... ? jaka jest wogóle tego procedura ... z góry dzięki za odp ... pozdro
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Najlepiej jak byś kupił całą zawiechę amorki + springi do obniżenia. Ale jeżeli chcesz to obniżyć naprawdę delikatnie (do 40mm) to wystarczy sprężynki obniżone i standartowe amorki i masz już niżej. TU masz to dokładnie wszystko opisane.
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Obniżenie samochodu zalezy tylko od spręzyn i amortyzatorów.W zadnym wypadku nie obcinaj sprezyn chocby ci "najlepszy fachowiec" doradzał Jeżeli chodzi ci o wyglad to wsadz sobie poprostu krótsze spręzyny(sportowe) obnizające o 40mm do tego orginalne amory i praktycznie zachowasz komfort jazdy a autko nabierze wygladu bo mozesz jeszcze kupic sprezyny ktore obnizaja o 60mm ale to juz musisz uwazac na dziury i miske olejową
Reasumujać kup sporotwe spręzyny 40mm na przod i tył Za komplecik takich spręzyn zaplacisz gora 400zł(nowe)a używane nawet za 100zł kupisz-polecam bo to ze uzywane to oniczym nie świadczy
Reasumujać kup sporotwe spręzyny 40mm na przod i tył Za komplecik takich spręzyn zaplacisz gora 400zł(nowe)a używane nawet za 100zł kupisz-polecam bo to ze uzywane to oniczym nie świadczy
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
No jasna sprawa, że możesz kupić używki i mogą być ekstra. Ale możesz trafić też np na wyeksploatowane i samochód będzie już inaczej siedział. Sprężyny obniżające KF np możesz dostać już za ok 350 PLN. Ja sobie ostatnio zamówiłem WEITEC -40 i bedą mnie one kosztowały ok 450 PLN. Tylko że jest ten ból, że musze czekać na nie około miesiąca.lolo_golf pisze:Za komplecik takich spręzyn zaplacisz gora 400zł(nowe)a używane nawet za 100zł kupisz-polecam bo to ze uzywane to oniczym nie świadczy
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
tak jak mówią koledzy nic nie obcinaj
jak chcesz obniżyć to są takie drogi:
1. wymiana sprężyn na sportowe - maxymalne obniżenie to 40mm, szybciej zużywające się amortyzatory, prowadzenie lepsze niż na serii, ale do typowo sportowego jeszcze daleko, ceny to od 300zl za kpl nowych i od ok 100zl za komplet używanych,
2. wymiana całego zawieszenia na sportowy KIT czyli sportowe amorki i sportowe sprężyny - praktycznie dowolne obniżenie do wyboru, tylne amortyzatory mają przeważnie regulację wysokości w zakresie ok.20mm, świetne prowadzenie, komfort zależny od firmy jaką wybierzesz, ceny to od ok 750zl za komplet nowych i od ok. 300 za komplet używanych,
3. wymiana całego zawieszenia na sportowe gwintowane - zalety takie same jak przy kicie, ale dodatkowo masz możliwość płynnej regulacji wysokość w bardzo szerokim zakresie, ceny to od ok. 1500zl za nowe i ood ok. 600zl za używane....
osobiście polecam kit lub gwint
jak chcesz obniżyć to są takie drogi:
1. wymiana sprężyn na sportowe - maxymalne obniżenie to 40mm, szybciej zużywające się amortyzatory, prowadzenie lepsze niż na serii, ale do typowo sportowego jeszcze daleko, ceny to od 300zl za kpl nowych i od ok 100zl za komplet używanych,
2. wymiana całego zawieszenia na sportowy KIT czyli sportowe amorki i sportowe sprężyny - praktycznie dowolne obniżenie do wyboru, tylne amortyzatory mają przeważnie regulację wysokości w zakresie ok.20mm, świetne prowadzenie, komfort zależny od firmy jaką wybierzesz, ceny to od ok 750zl za komplet nowych i od ok. 300 za komplet używanych,
3. wymiana całego zawieszenia na sportowe gwintowane - zalety takie same jak przy kicie, ale dodatkowo masz możliwość płynnej regulacji wysokość w bardzo szerokim zakresie, ceny to od ok. 1500zl za nowe i ood ok. 600zl za używane....
osobiście polecam kit lub gwint
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Hmmm... nie wiem. Ale tak jak koledzy piszą - sprężyny -40/-40 i będziesz miał ładną, delikatną glebę, nie przeszkadzającą w codziennej jeździe
A tak przy okazji to TUTAJ znajdziesz zdjęcia mojego mk2 na -35/-35 oraz na -60/regulacja wysokości Zobacz co bardziej by Ci pasowało
PozdróVWka
A tak przy okazji to TUTAJ znajdziesz zdjęcia mojego mk2 na -35/-35 oraz na -60/regulacja wysokości Zobacz co bardziej by Ci pasowało
PozdróVWka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
tak wygląda to teraz ... czy to nie dziwne ??? opony zimowe 175/65 R13 a aluski które kupiłem to 185/60 R14 ale raczej nie bedą apetycznie wyglądały skoro tak wysoko to jest. może jakieś nietypowe sprężyny są w nim ???? a może standardy będą ładnie wyglądały ....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 347 gości