Słaby, większe spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Słaby, większe spalanie
witam wszystkich
mam maly problem z t4, od dluszego czasu jest auto slabe i wiecej pali z odpalaniem niema problemu jest to t4 z 2,4D roku 96.
zmienilem juz termostat i wiele nie pomoglo Crying or Very sad
- czy moze byc wina pompy wtryskowej i wtryskow. kiedys mialem taki objaw w golfie 1,6D i po regeneracj pompy tryskowej i wtryskow pomoglo.
- auto ma podobno 300tys km
PRZYBUSZCZAM ZE MOZE BYC COS TAKIEGO:
- ja przypuszczam ze mogl sie popsuc zawor recyrkulacji spalin inaczej zwany Egro . mogl on sie zepsuc objawy mi to sugeruja.
mam maly problem z t4, od dluszego czasu jest auto slabe i wiecej pali z odpalaniem niema problemu jest to t4 z 2,4D roku 96.
zmienilem juz termostat i wiele nie pomoglo Crying or Very sad
- czy moze byc wina pompy wtryskowej i wtryskow. kiedys mialem taki objaw w golfie 1,6D i po regeneracj pompy tryskowej i wtryskow pomoglo.
- auto ma podobno 300tys km
PRZYBUSZCZAM ZE MOZE BYC COS TAKIEGO:
- ja przypuszczam ze mogl sie popsuc zawor recyrkulacji spalin inaczej zwany Egro . mogl on sie zepsuc objawy mi to sugeruja.
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 12:21 przez karol83, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli po nagrzaniu silnika słabnie, i gorzej wkręca się na obroty, autko często jeździło na rezerwie (lub brakło mu pare razy paliwa) - padła pompa. Jeśli cały czas jest słaby faktycznie może być wina recyrkulacji. Podaj więcej szczegółów: czy kopci podczas jazdy / rozruchu, czy temperatura pracy jest normalna, i od kiedy zauważyłeś nieprawidłowości.
Na niebiesko kopci cały czas? czy np. po odpaleniu, lub na obciążonym silniku - jeśli tylko wtedy oznacza że padły uszczelniacze (nic groźnego), jeśli kopci cały czas mogły paść pierścienie (najczęściej dzieje się tak w skutek przegrzania). Co do paliwa opał różni się od ropy praktycznie tylko barwnikiem, ale to właśnie ten barwnik ma zgubny wpływ na wtryski i pompę. Wymień filtr paliwa i powietrza, jeśli wtedy będzie kopcił dodatkowo na czarno - padły wtryski, jeśli nie ma czarnego dymu a silnik jest słabszy prawdopodobnie padła pompa.
oleju dużo ubywa w silniku?karol83 pisze:- ODPALA TEZ OK, TYLKO KOPCI NA NIEBIESKO
- NA MAX 120 IDZIE , A WCZEŚNIEJ 140 PEŁEN Z BAGAŻEM SZEDŁ
jeśli nie ubywa - sprawdzić ustawienie pompy wtryskowej i czy czasem wtryski nie zniszczone po opale
[ Dodano: Sro Lut 04, 2009 10:33 pm ]
hehe - prędzej kwas którym się odbarwiakwietek pisze:Co do paliwa opał różni się od ropy praktycznie tylko barwnikiem, ale to właśnie ten barwnik ma zgubny wpływ na wtryski i pompę
hehehe kumpel ma starą beczkę (2400D) jej to jak byś węgla nasypał nie zaszkodziło by... A tak poważnie to pompy VW są nie odporne na chamskie traktowanie, mam bardzo zadbanego SB i mimo że ma 400 000 pompa nadal się trzyma, zaś w 1Y powszedni właściel jeździł na opale, pare razy brakło paliwa i musiałem kupić nową (nie nadawała się nawet do regeneracji).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 417 gości