POMOCY PROSZE!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 09, 2005 09:36
Lokalizacja: Pruszcz

POMOCY PROSZE!

Post autor: luki » wt gru 13, 2005 12:44

WITAJCIE, to znowu ja mam ciągle ten sam problem mój vw nie chce chodzić na bezynie szarpie śmierdzi benzyną jakby dostawał za dużą dawkę benzyny na gazie chodzi równo, ma on gaznik?? możliwe żeby miał syf w gażniku czy zapchane dysze??jak kupowałem to mówili że skończyła sie benzyna i zassał syf z baku, pomóżcie!



*Grzesiek*
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:34
Lokalizacja: Słubice
Kontakt:

Post autor: *Grzesiek* » wt gru 13, 2005 12:45

A wymieniłeś filtry ? (paliwa, powietrza etc.)
Chyba, że masz katalizator...
To może on się zapchał ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42329

luki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 09, 2005 09:36
Lokalizacja: Pruszcz

Post autor: luki » wt gru 13, 2005 13:03

to by dostawał za dużą dawkę benzyny, nie przpalał, apropo mam katalizator, i na gazie by chodził równo?co o tym myślisz?



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

mieuem podobnie

Post autor: preker20 » wt gru 13, 2005 13:20

mieuem podobny probelm za cholere niechcial pracowac na beznzynie szrpal brak wolnych oborotow, na gazie bylo dobrze, tesh mi powiedziano ze na benzynie nie byl jezdzony i sie gaznik zapchal, rozebrzalem wyczyscicilem i nic, zakupilem na allegro zestaw do regeneracji gaznikow, wymienilem, sposcilem stara benzyna, nalalem swiezutko i jest git.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

luki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 09, 2005 09:36
Lokalizacja: Pruszcz

Post autor: luki » wt gru 13, 2005 13:28

dzięki praker20, też spróbuję przeczyścić gażnik, mam nadzieję że to pomoże mówili że też mieli starą bęzynę.



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » wt gru 13, 2005 13:49

albo zanim zaczniesz grzebac przy gazniku jedz na stacje i zalej z pare literkow siwezutkiej pachnacej benzynki, i jak niepomoze to dopiero bierz sie za gaznik, jesli masz gaznik 2e2 pierburga to uwazaj z nim bo latwiej go popsiuc niz wyczyscic, zapamietaj a najlepij narysuj sobie wszytkie te rurki i kabelki gdzie i skad ida.pozdro i zyczer powodzenia:)

[ Dodano: Wto Gru 13, 2005 12:52 ]
luki pisze:dzięki praker20, .
preker a nie praker :rotfl:


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 13, 2005 13:55

Dlatego nie chce palić bo jak jeździ się na gazie to membrany są suche, a pracują one cały czas. Śmierdzi bo pewnie membrana pompki przyspieszacza się przetarła i leje paliwem na zewnątrz. Żeby uniknąć tego w przyszłości trzebaby codziennie przed nocą auto zostawiać na benzynie. Rano odpalasz na benzynce, chwile później zmiana na gaz i będziesz jeździł i nie nażekał.



luki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 09, 2005 09:36
Lokalizacja: Pruszcz

Post autor: luki » wt gru 13, 2005 13:57

tylko że już zalewałem go dwa razy świeżutką benzyną, więc chyba trzeba się zabrać za gażnik ale węznę brata on się dobrze zna bo jak robiłek w swoim maluszku gażnik to wiem co to jet za robota.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 13, 2005 14:00

Najpierw rozbierz gaźnik i popatrz w jakim stanie są membrany. Na 80% są popękane.



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » wt gru 13, 2005 14:02

gaznik pierburg jest troche bardziej rozbudowany od gaznika w maluchu, wpisz w googlach pierburg 2e2 znajdziesz tam zdjecia. Zgaadzam sie z kolega wyzej ze mogla zdechnac ta membrana od pompki przyspieszajacej, ja ja wymienilem byla w tym zestaiwe regeneracyjnym:) :bigok:


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

luki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 09, 2005 09:36
Lokalizacja: Pruszcz

Post autor: luki » wt gru 13, 2005 14:05

a jest opcja że można wymieniać membrany?drogie to jest?słuchaj wiem że nie można jeżdzić cały czas na gazie ja właśnie go kupiłem i chcę jeżdzić trochę na tym i na tym tylko oni jeżdzili cały czas na gazie głupki i dzięki za radę



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » wt gru 13, 2005 14:13

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75209213

tu masz linka do aukcji z tymi zestawami napisz do goscia czy ci nie sprzeda pojedynczo ale jak jush rozbierasz wymien wszytko


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

luki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 09, 2005 09:36
Lokalizacja: Pruszcz

Post autor: luki » wt gru 13, 2005 14:35

a mam jeszcze jedno pytanko z kąd mam wiedzieć jakie mam oznaczenia gażnika?da się to gdzieś sprawdzić to jest rok 87 składak 1.6??



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 13, 2005 14:38

Na gaźniku jest to wytłoczone, na boku od strony skrzyni biegów i na górze, będziesz widział jak zdejmiesz obudowe filtra powietrza.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 234 gości