Jaka turbina GARRETTA bedzie dobra do 2.8 VR6 tak żeby łapała od 3 tyś. obr.
[ Dodano: 03 Lut 2009 20:52 ]
Chcem podciagnac moc do góra 250 koni bez zakuwania czy to mozliwe.
Wiecej nie poczebuje bo silnik chasa sobie w golfie mk1
Zaturbienie VR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
np. taka T4 z MANa zdaje się - łapie od równych 3000rpm.
Ostatnio zmieniony wt lut 03, 2009 23:50 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
saszabas, http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm, chociaż mam nadzieję, że tą wiedzę masz już w małym palcu, pzdr
MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;
- clocover
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: pt wrz 28, 2007 23:00
- Lokalizacja: Plewiska/Poznań
- Kontakt:
Witam podpinam sie do pytania i dodaje extra:P
Czy da sie bezpiecznie bez zakuwania tylko odprezajac wyciagnac z VR te 250, czy czeba wymieniac wtryski jak tak to na jakie, i czy potrzeba jakas dodatkowa elektronike? Wyczytałem że bez zakuwania doładowanie do 0,8bar-a prawda? I tak troche z poza pasuje jakaś skrzynia 6-biegowa do VR a mowa tu o golfie mk III. Z góry dzieki za odpowiedx i prosze niekrzyczec:P
Czy da sie bezpiecznie bez zakuwania tylko odprezajac wyciagnac z VR te 250, czy czeba wymieniac wtryski jak tak to na jakie, i czy potrzeba jakas dodatkowa elektronike? Wyczytałem że bez zakuwania doładowanie do 0,8bar-a prawda? I tak troche z poza pasuje jakaś skrzynia 6-biegowa do VR a mowa tu o golfie mk III. Z góry dzieki za odpowiedx i prosze niekrzyczec:P
PIERWSZE WOZIDŁO MKII viewtopic.php?f=87&t=154692" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
clocover pisze:Witam podpinam sie do pytania i dodaje extra:P
Czy da sie bezpiecznie bez zakuwania tylko odprezajac wyciagnac z VR te 250, czy czeba wymieniac wtryski jak tak to na jakie, i czy potrzeba jakas dodatkowa elektronike? Wyczytałem że bez zakuwania doładowanie do 0,8bar-a prawda? I tak troche z poza pasuje jakaś skrzynia 6-biegowa do VR a mowa tu o golfie mk III. Z góry dzieki za odpowiedx i prosze niekrzyczec:P
Przykładowo zamawiasz kompressor z USA całą paczuszke Bez zakuwania wyjdzie ci przy stage 2 i stage 1 jakies 260/290 koni. Wiem ze pasuje piątka od Golfa 4 wersji usa, ale nie pamietam jakie tam bylo oznaczenie, od golfa IV 6 biegowa bodajze pasuje ale mogę sie mylić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości