Pierburg 2e2 czerwony czujnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pierburg 2e2 czerwony czujnik
Chciałbym się dowiedzieć co może dziać się jeśli ten właśnie czujniczek nie jest podłączony ?
Bo własnie u mnie jest tam sobie przy tym gaźniku pierburg 2e2 wystaje z metalową blaszka taką na którą powinien być wciśnięty jakiś kabel, ale zauważam jego brak.
Czy jeżeli nadal będe tak jeździł może coś się stać ?
Bo własnie u mnie jest tam sobie przy tym gaźniku pierburg 2e2 wystaje z metalową blaszka taką na którą powinien być wciśnięty jakiś kabel, ale zauważam jego brak.
Czy jeżeli nadal będe tak jeździł może coś się stać ?
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
tak. Jest wkręcony w gaźniczek...
zdjęcia niestety nie mam.
Jest też obok niebieski bardziej z lewej strony patrząc centralnie na gaźnik i on ma tam kabelek i bęc podłączony jest do jakiejś śrubki wyżej gaźnika jakby może masa ?
A ten czerwony ma cycka do wcisnięcia kabla, ale samego kabla nie.
No i drugie takie coś gdzie można wcisnąć kabelek, a zrobione to nie jest znajduje sie jakby nie patrzeć jakieś 4cm koło tego czujnikczka z tym, że na tej obudownie silnika może to jest jakaś masa ?
zagadka normalnie
zdjęcia niestety nie mam.
Jest też obok niebieski bardziej z lewej strony patrząc centralnie na gaźnik i on ma tam kabelek i bęc podłączony jest do jakiejś śrubki wyżej gaźnika jakby może masa ?
A ten czerwony ma cycka do wcisnięcia kabla, ale samego kabla nie.
No i drugie takie coś gdzie można wcisnąć kabelek, a zrobione to nie jest znajduje sie jakby nie patrzeć jakieś 4cm koło tego czujnikczka z tym, że na tej obudownie silnika może to jest jakaś masa ?
zagadka normalnie
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
ooo dobrzeby było:D
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
ooo !
wielkie dzieki :O !
wielkie dzieki :O !
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Ten czujnik to prawdopodobnie termostat (jak ma blaszkę, na którą zakłada się konektorek i kształt nakrętki do chwycena kluczem, to powinno być to). Termostat służy do rurchomienia dmuchawy w momencie, kiedy silnik jest zgaszony. Jego działanie polega na zwarciu do masy tego konektorka, który z niego wystaje.
Jeżeli temperatura gaźnika przekroczy określoną wartość, a silnik samochodu nie pracuje, to termostat załączy się, uruchamiając dmuchawę chłodnicy. Jeżeli dmuchawa przez ok. 10min. nie zdoła schłodzić gaźnika, lub temperatura gaźnika obniży się - wentylator zostaje wyłączony. Po co? Dokladnie nie wiem, podejrzewam, że ma to związek z odparowaniem paliwa z komory pływakowej przy wyższych temperaturach, na postoju (bo w czasie jazdy sam ruch powietrza powoduje schłodzenie, a poza tym opary są zasysane przez silnik, przez rurkę odpwietrzenia komory pływakowej, która umieszczona jest przy wejściu do gardzieli gaźnika). Całością steruje przekaźnik o numerze 31 jak dobrze pamiętam. Sprawdź czy masz taki na panelu z bezpiecznikami.
O coś takiego (tutaj akurat w gaźniku 2EE):
Jeżeli temperatura gaźnika przekroczy określoną wartość, a silnik samochodu nie pracuje, to termostat załączy się, uruchamiając dmuchawę chłodnicy. Jeżeli dmuchawa przez ok. 10min. nie zdoła schłodzić gaźnika, lub temperatura gaźnika obniży się - wentylator zostaje wyłączony. Po co? Dokladnie nie wiem, podejrzewam, że ma to związek z odparowaniem paliwa z komory pływakowej przy wyższych temperaturach, na postoju (bo w czasie jazdy sam ruch powietrza powoduje schłodzenie, a poza tym opary są zasysane przez silnik, przez rurkę odpwietrzenia komory pływakowej, która umieszczona jest przy wejściu do gardzieli gaźnika). Całością steruje przekaźnik o numerze 31 jak dobrze pamiętam. Sprawdź czy masz taki na panelu z bezpiecznikami.
O coś takiego (tutaj akurat w gaźniku 2EE):
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 450 gości