SWAP skrzyni na manual
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- przemekkum
- Użytkownik
- Posty: 305
- Rejestracja: śr maja 03, 2006 13:33
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
SWAP skrzyni na manual
witam zbieram graty do zmiany skrzyni z automatu na manual w GX
mam juz:
-skrzynie 2Y
-drazek zmiany biegow
-kemplet pedałów
-połosie ABF
-rozrusznik
i nie wiem co z kolem zamachowym i sprzeglem w sensie jakie
czy np. kupić z KRa sprzeglo i kolo zamachowe czy od czego
jakie srednice
i ewentualnie co mi jeszcze potzreba do tej zmiany
mam juz:
-skrzynie 2Y
-drazek zmiany biegow
-kemplet pedałów
-połosie ABF
-rozrusznik
i nie wiem co z kolem zamachowym i sprzeglem w sensie jakie
czy np. kupić z KRa sprzeglo i kolo zamachowe czy od czego
jakie srednice
i ewentualnie co mi jeszcze potzreba do tej zmiany
jest ibi ale juz nie dlugo i chyba znow golf :P golf golf i zabawa sie zaczela
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279740
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279740
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: SWAP skrzyni na manual
przemekkum pisze:witam zbieram graty do zmiany skrzyni z automatu na manual w GX
mam juz:
-skrzynie 2Y
-drazek zmiany biegow
-kemplet pedałów
-połosie ABF
-rozrusznik
i nie wiem co z kolem zamachowym i sprzeglem w sensie jakie
czy np. kupić z KRa sprzeglo i kolo zamachowe czy od czego
jakie srednice
i ewentualnie co mi jeszcze potzreba do tej zmiany
sernica minimum 210mm uzębienie pasty tarczy sprzęgła uzależnione jest wielkością wałka w skrzyni! najlepiej sprawdzić ile ma zębów wałek!
przednia łapa silnika inna jest tego ci brakuje oprócz sprzęgła i koła!
przerobienie elektryki żeby zapalał i żeby światło wstecznego było!
inna linka gazu
inna linka prędkościomierza
linki sprzęgła nie masz:)
Ostatnio zmieniony ndz lut 01, 2009 16:15 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
ja niby tez o niczym nie zapomniałem a i tak ze 2 razy goniłem na szrot i do sklepuMiSzOn pisze:no i oczywiście jeszcze łapa skrzyni jest potrzebnaraf1al pisze:przednia łapa silnika innanie zapomnij też o wszystkich cięgnach do skrzyniprzemekkum pisze:-drazek zmiany biegow
dosłownie po pierdoły jakieś!
[ Dodano: 01 Lut 2009 17:38 ]
a czym różnią sie od zwykłych? tak z czystej ciekawości pytam!toffic pisze:to ci do MkII nie spasujeprzemekkum pisze:-połosie ABF
Ostatnio zmieniony ndz lut 01, 2009 18:37 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
A po co ciągnąć kable aż tam? Można to zrobić przy skrzynce bezpieczników. Biała kwadratowa kostka z czterema przewodami. Ona się łączy właśnie dalej z tą kostką przy lewarku. Dwa przewody się zwiera żeby odpalać bez problemu z kluczyka, a drugie dwa są do wstecznego.albert1973 pisze:podlaczenie wstecznego od skrzyni -podlaczysz do kostki pod wykladzina przy lewarku zmiany biegow
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
szkoda ze o tym wcześniej nie wiedziałem -nie męczyłbym się takMiSzOn pisze:A po co ciągnąć kable aż tam? Można to zrobić przy skrzynce bezpieczników. Biała kwadratowa kostka z czterema przewodami. Ona się łączy właśnie dalej z tą kostką przy lewarku. Dwa przewody się zwiera żeby odpalać bez problemu z kluczyka, a drugie dwa są do wstecznego.albert1973 pisze:podlaczenie wstecznego od skrzyni -podlaczysz do kostki pod wykladzina przy lewarku zmiany biegow
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 378 gości