luzny pasek klinowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
luzny pasek klinowy
Witam, problem wyglada tak: caly czas mialem problemy z ladowaniem aku (prawdpodobnie byl juz stary) zmierzylem napiecie ladowania ok 13v, troche malo, kupilem nowy aku naciagnalem pasek i wyszlo ladowanie ponad 14v. Trzy dni pozniej profilaktycznie zmierzylem ladowanie na jalowym wyszlo 11,5v i pasek byl bardzo luzny. Przeczytalem juz duzo watkow i doszedlem do wniosku ze to kolo pasowe ?? czy jednak cos innego ? 1,6 td 92' 60km
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
decker, koła pasowe masz juz powycierane, albo koło na alternatorze np, przyjrzyj sie czy scianki koła sa rowne, to znaczy czy rowno sie schodza , maja byc rowne w kształcie literki V jezeli sa nierowne to albo wymiana koła, albo załoz szerszy pasek , 11,5 mm bodajze zamiast 10,5 chyba , na jakis czas na pewno staczy
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2357
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
- Kontakt:
decker, ja tak miałem podobnie jak koledzy piszą ale mnie dotego doszło legulator napięcia najpierw pokazywał 14V a pojechałem do sklepu i spowroem pokazywał już 10V i stwierdziłem że alternator szwankuje ale za czołem wymieniać podzespoły i wyszło na to że walnięty był regulator napięcia
LEŚNY PRZYTULAS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 324 gości