luzny pasek klinowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

decker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt gru 21, 2007 00:45
Lokalizacja: Slask

luzny pasek klinowy

Post autor: decker » ndz lut 01, 2009 14:00

Witam, problem wyglada tak: caly czas mialem problemy z ladowaniem aku (prawdpodobnie byl juz stary) zmierzylem napiecie ladowania ok 13v, troche malo, kupilem nowy aku naciagnalem pasek i wyszlo ladowanie ponad 14v. Trzy dni pozniej profilaktycznie zmierzylem ladowanie na jalowym wyszlo 11,5v :crazy: i pasek byl bardzo luzny. Przeczytalem juz duzo watkow i doszedlem do wniosku ze to kolo pasowe ?? czy jednak cos innego ? 1,6 td 92' 60km



Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » ndz lut 01, 2009 14:18

Też miałem podobny problem. U mnie okazała się że śruba pod alternatorem którą dokręcasz alternator po naciągnięciu paska miała zjechany gwint i po dokręceniu było dobrze przez chwile i po kilku dniach znów pasek był luźny



pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » ndz lut 01, 2009 14:47

miałem coś podobnego
nie ładował za bardzo
i 3 paski w ciagu roku zeby poszły to coś nie tak
u mnie rolki do wymiany były



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lut 01, 2009 15:38

decker, koła pasowe masz juz powycierane, albo koło na alternatorze np, przyjrzyj sie czy scianki koła sa rowne, to znaczy czy rowno sie schodza , maja byc rowne w kształcie literki V jezeli sa nierowne to albo wymiana koła, albo załoz szerszy pasek , 11,5 mm bodajze zamiast 10,5 chyba , na jakis czas na pewno staczy :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » ndz lut 01, 2009 17:58

decker, ja tak miałem podobnie jak koledzy piszą ale mnie dotego doszło legulator napięcia najpierw pokazywał 14V a pojechałem do sklepu i spowroem pokazywał już 10V i stwierdziłem że alternator szwankuje ale za czołem wymieniać podzespoły i wyszło na to że walnięty był regulator napięcia


LEŚNY PRZYTULAS

decker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt gru 21, 2007 00:45
Lokalizacja: Slask

Post autor: decker » ndz lut 01, 2009 18:45

na kole od alternatora mam 2-3 mm luzu, to moze byc przyczyna obluzowania sie paska ?? bo jak docisnie pasek to ladowanie sie od razu poprawia. To by raczej wykluczalo regulator.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 250 gości