przewody ciśnieniowe 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

przewody ciśnieniowe 1Z

Post autor: leon79 » sob sty 31, 2009 20:33

Panowie,wymieniając przewody łączące turbo z n75 bez kanału się nie obejdzie?Podobno w AFN -ie nie trzeba zakładać opaski na te przewody, a jak jest w 1Z?Pytam dlatego,bo jest troche kiepski dostęp przy turbo i moze byc cięzko z tymi opaskami. Ostatnia kwestia jakiej średnicy są te przewody?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 31, 2009 22:38

lepiej założyć opaski , a z góry nie wiem czy dasz radę wymienić wężyk przy turbinie - dojście tragiczne, ja nie dałem rady , tylko ręce poharatałem ... tym bardziej, ze jest tam ori zacisk



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz lut 01, 2009 01:29

Przy AFN-ie turbo jest sterowane podciśnieniem i dlatego nie trzeba koniecznie zakładać opasek zaciskowych na wężyki. Podsiśnienie wciąga wężyk na króćiec.

W 1Z tubo jest sterowane ciśnieniem i brak opaski może spowodować wypchnięcie (wysunięcie się) wężyka z króćca.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lut 01, 2009 02:03

mariusz75, moze ale nie musi :D

ja jezdze bez opasek a dmucha nawet 1,5 bara w piku i jeszcze aniu razu mi nie zrzucilo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz lut 01, 2009 02:07

Adamm pisze:mariusz75, moze ale nie musi :D

ja jezdze bez opasek a dmucha nawet 1,5 bara w piku i jeszcze aniu razu mi nie zrzucilo
Zgadzam się jak najbardziej, jeśli założy się markowe i dobre wężyki (o odpowiedniej średnicy) to jak najbardziej. :bigok:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lut 01, 2009 02:24

czy markowe to nie wiem :P 5zl z metra hehe ale srednica ma znaczenie to fakt


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » ndz lut 01, 2009 02:26

Ja mam założone paliwowe i zdają egzamin bez opasek :grin:



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » pt mar 13, 2009 12:07

Sorki za odświeżenie tematu, ale też chcę wymienić te przewody i nie wiem jakiej są one średnicy.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt mar 13, 2009 15:35

Jak pamietam to kupowalem waz 3,2mm


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt mar 13, 2009 15:38

bradley pisze:Jak pamietam to kupowalem waz 3,2mm
Tak same są u mnie



Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » pt mar 13, 2009 21:38

Ja załozyłem silokonowe odporne na temperature 4mm na razie nic sie nie dzieje . A czy moze troszke stracic na dynamice przez to ze jest wiekszy przelot ?
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 21:39 przez tomassss24, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości