zapalająca sie kontrolka od układu chłodzenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ŁukaszGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:26
Lokalizacja: warszawa

zapalająca sie kontrolka od układu chłodzenia

Post autor: ŁukaszGT » sob sty 31, 2009 23:11

pare informacji
stan płynu jest ok
temperatura na wskaźniku nie dochodzi do połowy
a zapala sie kontrolka od układu chłodzenia
dodam tylko nie wiem czy to jest istotne , że czasem wchodzi na wyższe obroty oczywiście gdy już jest ciepły tak do około 1500 rpm 1800 rpm

czy to byłby czujnik na króćcu ten czerwony ??



Awatar użytkownika
Dyziu14021991
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Dyziu14021991 » sob sty 31, 2009 23:15

Jesli chodzi o obroty to ja bym stawiał na ten niebieski czujnik w króćcu a ze kontrolka sie zapala to chyba raczej czerwony bo on daje sygnal o temp.


RAJEK


[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]

ŁukaszGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:26
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ŁukaszGT » sob sty 31, 2009 23:20

czyli co
wymienić oba ???
;d



Awatar użytkownika
Dyziu14021991
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Dyziu14021991 » sob sty 31, 2009 23:25

najpierw trzeba zdiagnozowac oby dwa :P
Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2009 23:27 przez Dyziu14021991, łącznie zmieniany 1 raz.


RAJEK


[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]

ŁukaszGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:26
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ŁukaszGT » sob sty 31, 2009 23:28

w jaki sposób ?



Awatar użytkownika
Dyziu14021991
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Dyziu14021991 » sob sty 31, 2009 23:32

jesli chodzi o niebieski bierzesz multimetr i mierzysz najpierw napiecie zasilania powinno wynosc 5V pozniej musisz sie wpiac sie w czujnik najlepiej wsadzic spinacz biurowy i zmierzyc opor 2.000-3.000 omów przy 20st. C, 200-300 omów przy 90st. C wraz ze wzrostem temperatury rezystancja powinna malec


RAJEK


[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]

ŁukaszGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:26
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ŁukaszGT » sob sty 31, 2009 23:48

niestety nie posiadam takiego sprzętu więc kupie poprostu oba odrazu i tyle



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz lut 01, 2009 01:02

ŁukaszGT pisze:niestety nie posiadam takiego sprzętu więc kupie poprostu oba odrazu i tyle
Miernik będzie tańszy i przyda się na przyszłość.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 269 gości