TDi po zalaniu woda

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

TDi po zalaniu woda

Post autor: czajaa22 » pt sty 30, 2009 20:29

Witam koledzy mam takie problem. Jest okazyjnie do kupienia auto ale byla mala powodz i zalalo silnik troche. Auto pali ale kopci i klekocze troche. Co moglo sie stac moze macie jakies sugestie. Auto to passat 2003 tdi 130ps. Pelna opcja ze skora kremowa i alcantara naprawde wypasione tylko nei wiem co z tym silnikiem. Dzieki pozdro.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt sty 30, 2009 20:34

czajaa22, ja to bym się w takie coś nie bawił.Trzeba się liczyć z tym że silnik może być do wymiany.



djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: djozi21 » pt sty 30, 2009 21:02

jak kopci ? na siwo , jakie zalanie w czasie jazdy wpadniecie i zalanie silnika czy stał i zalało go ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2341887#2341887

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt sty 30, 2009 21:10

rozebrać silnik w mak oczyścić i poskładać od nowa, ale jak już był jeżdżony po zalaniu to cos sie mogło porobić niedobrego, a kopcenie na biało to nic innego jak woda w układzie.

chyba ze zalało go jak silnik był rozgrzany to wtedy mogło co nie co popękać.



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pt sty 30, 2009 22:20

hmm nie wie mjaki kolor dymu nie ogladalem go jeszce ale z tego co mowicie to chyab sie nie oplaca. Co do zalania to raczej zalany jak stal (powodz).


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: djozi21 » pt sty 30, 2009 22:26

jeżeli woda była w silniku to mogło korbowody zgiąć i moze chodzic na 2 cylindrach , bedzie kopcił bo niebedzie spałał paliwa na 2 garach i bedzie bardzo klekotał i kopcił na siwo, niepolecam takiego samochodu bo wiadomo elektronika + woda i moze byc :ass:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2341887#2341887

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt sty 30, 2009 22:38

djozi21 pisze:jeżeli woda była w silniku to mogło korbowody zgiąć i moze chodzic na 2 cylindrach
czajaa22 pisze:Co do zalania to raczej zalany jak stal (powodz).
to jak stał zimny silnik to jak korbowody mogło pogiąć????

napewno bedzie woda w układzie paliwowym i w silniku, jak długo tak nie stał i nikt nim nie jeżdził to nie ma tragedii, tylko pasuje wszystko w mak rozebrać.



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pt sty 30, 2009 22:54

hmm ok koledzy pojade moze jutro zoabcze jak to chodzi w ogole i jak w srodku.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: djozi21 » pt sty 30, 2009 22:59

a jezeli woda była gdzies w dolocie , turbinie silnik mógł normalnie zapalic i podczas zwiekszania obrotów zassało wode, taki przypadek widziałem i rozbierałem silnik z mercedesa, objawy podobne , zmierzona kompresja i na 2 cylindrach mała kompresja , okazało sie ze 2 korbowody zostały zgiete, niewielka ilość wody zalegała w puszce filtra powietrza , silnik odpalił ale kiedy turbina zaczeła dawac cisnienie zassało wode z puszki i wtedy najprawdopodobniej korby sie zgieły, tak jak piszesz jesli kupic to tylko rozebrac silnik i cały układ paliwowy do wyczyszczenia , ale myśle ze szkoda zabawy z takim samochodem


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2341887#2341887

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob sty 31, 2009 13:14

auto po powodzi to złom i nie wazne czy stało w wodzie miesiąc czy 1 dzień czy nawet 1 godzine, chyba że chcesz je rozebrać do gołego i poskładac od nowa z nową elektryką silnikim itp. Ale jak wiadomo cena czyni cuda za 100 ojro moze bym wziął :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » sob sty 31, 2009 16:40

mogła sie tez dostać woda do oleju zaczoł bym od rozebrania całego dolotu ic filtr itd i wymiany oleju dopiero bym odpalał po powodzi inaczej bym tego nei robił...zresztą woda nawet do cylindrów mogła sie dostać przez uchylone zawory.. także korby mogą byc krzywe jak juz koledzy zauważyli...



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » sob sty 31, 2009 22:36

Sam nie wiem co o tym myslec najlepiej z mechanikiem podjechac podobno to byla mala powodz ale jak byla mala to by nie uszkodzila tak silnika sadze. Pewnie odpuszcze sobie. Ponizej fotki auta ocencie sami czy warto. Cena jakies 13 tyskow.
Obrazek Obrazek Obrazek


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lut 01, 2009 00:40

nie dość, że zalany to jeszcze "Anglik" #-o


Obrazek

Awatar użytkownika
blysk777
WĘDOKOWÓZ
Posty: 306
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 20:59
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: blysk777 » ndz lut 01, 2009 01:02

Sztomel pisze:"Anglik"
Pasuje zalany.Cena troszkę duża. :helm:


d14a1

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 198 gości