GOLF 3 TD spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF 3 TD spalanie
siema jestem tu nowy !! zamieżam kupić golfa 3 z silnikiem TD powiedzcie mi ile takie cos pali i czy nie siadaja te silniki na opale ??
a moze chcesz TDi?
jak sie dobrze eksploatuje (i jak nie jest jzu wyeksploatowany) to bedziesz dluuugo jezdzil.
do opalu lej troszeczke (setke na zbiornik) miksolu, bys pompy nie zajechał.
a pala roznie. jak odpalasz, zanim sie nagrzeje gasisz (zima i miasto) to bedzie palil duzo, a w trasie jak bedziesz jechal do 100km/h to ponizej 6l (5,5l).
jak sie dobrze eksploatuje (i jak nie jest jzu wyeksploatowany) to bedziesz dluuugo jezdzil.
do opalu lej troszeczke (setke na zbiornik) miksolu, bys pompy nie zajechał.
a pala roznie. jak odpalasz, zanim sie nagrzeje gasisz (zima i miasto) to bedzie palil duzo, a w trasie jak bedziesz jechal do 100km/h to ponizej 6l (5,5l).
no wlasnie! a uzytkownik znowu nowy! dlaczego pierw ktos nie poszuka czegos tylko od razu pyta??? ja kilka dni przegladalem to forum zanim sie czegos zapytalem! i znalazlem wiele ciekawych rzeczy, ktore mnie dreczyly. np kasowanie inspekcji olejowych i podobne takie...Alib pisze:ten temat już był!! nawet bardzo rozwinięty!!! opcja szukaj się kłania
nalezy na nowych wymuszac opcje "szukaj"
pozdrawiam
- dzikusek99
- Użytkownik
- Posty: 254
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no wlasnie ja rozwazam takze TDi, a nawet TDi 110KM.
tylko szkoda mi troche mojego, bo jest naprawde niewytłuczony i do tego w pelni wyposażony... a trafic takiego TDi to szok! i jeszcze w dobrym stanie... a jak juz jest to cena kosmiczna
ale powiem ci, ze TD tez niezle chodzi i to zawsze i tak mniej pali niz zwykle "D" i zawsze i tak taniej niz benzyniakiem (bo zawsze pali mniej i duzej roznicy nie ma czy jedziesz wolno czy szybko, bo wahania są nieduze, a benzyniak poradzi miec wahania nawet 100% i 200% w spalaniu), tym bardziej ze zawsze mozesz wlac jeszcze cos alternatywnego jak olej opalowy (do niego troszke miksolu, bo nie zatrzec silnika, pompy i innych) lub co tam sobie jeszcze wymyslisz za paliwo
tylko szkoda mi troche mojego, bo jest naprawde niewytłuczony i do tego w pelni wyposażony... a trafic takiego TDi to szok! i jeszcze w dobrym stanie... a jak juz jest to cena kosmiczna
ale powiem ci, ze TD tez niezle chodzi i to zawsze i tak mniej pali niz zwykle "D" i zawsze i tak taniej niz benzyniakiem (bo zawsze pali mniej i duzej roznicy nie ma czy jedziesz wolno czy szybko, bo wahania są nieduze, a benzyniak poradzi miec wahania nawet 100% i 200% w spalaniu), tym bardziej ze zawsze mozesz wlac jeszcze cos alternatywnego jak olej opalowy (do niego troszke miksolu, bo nie zatrzec silnika, pompy i innych) lub co tam sobie jeszcze wymyslisz za paliwo
- dzikusek99
- Użytkownik
- Posty: 254
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hmm oczywiscie kazdy ma swoje zdanie i poglad ale ja nie polecam kombinowania z paliwem. Lepiej trzymac sie ropy. Olej opalowy moze zniszczyc pompe wtrysku i zapiec wtryski - a to juz malo przyjemna opcja. Pozdrawiamdjset pisze:.... tym bardziej ze zawsze mozesz wlac jeszcze cos alternatywnego jak olej opalowy (do niego troszke miksolu, bo nie zatrzec silnika, pompy i innych) lub co tam sobie jeszcze wymyslisz za paliwo
Zgadzam sie ze TDi z full wyposazeniem napewno bedzie drogi ale trzeba szukac okazji
TDI to jest rozwiązanie lepsze ale drozsze pod wzgledem kupna i ew napraw z kolei TD jest znacznie tanszy w zakupiei w naprawach ale pali srednio 0,5 do 1 litra więcej od TDI! Mój TD pali kolo 7l w miesciew zimie na trasie do roboty ok 3km w jedna strone natomiast jak jade w trase np Gorlice - W-wa (ok 370km) to jak jade spokojnie do 100km/h to pali jakies 5,0-5,2l a jak mu daje buta i czesto wyprzedzam jadąc tak 120-130km/h to wezmie 5,8-6,0l
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 353 gości