[GOLF MK4] by szczep, KW_Lorinser_WOB_Hella_US'y
Moderator: G0 Karcio
[GOLF MK4] by szczep, KW_Lorinser_WOB_Hella_US'y
Model : VW Golf 4
Rok produkcji : 1998
Silnik : 1.8 20V AGN
Moc : 125 KM
Kolor : LC9Z Black Magic Perleffekt
Wersja : 3 drzwiowa
wyposażenie : wersja Highline (kierownica trójramienna z regulacją w pionie i poziomie, pokryta skórą, ręczny w skórze, el. szyby, el. regulowane i podgrzewane lusterka, 4x airbag, manualna klimatyzacja, podłokietnik, gniazdo 12V w bagażniku)
Modyfikacje przeprowadzone:
Felgi: BBS RC 336 7,5J 18" et38, dystanse przód 15mm, tył 20mm, obręcze sprzedane po zakończonym sezonie 2010 / koło na sezon 2011, Lorinser RSK4 3tlg 8/9J 18" et44, adaptery 5x100 --> 5x112 4x20mm Artec / sezon zimowy stal 6J 15" et38
Opony: BBS RC 336, 7,5J 4x Dunlop Sp Sport 01 205/40/18, Lorinser RSK4 8J 2x Dunlop Sp Sport 01 205/40/18, 9J 2x Bridgestone Potenza RE 050 A RFT 215/40/18
Zawieszenie: springi Weitec -30mm / zawieszenie gwintowane KW INOX Line V1 po regeneracji przednich kolumn, zwykły stabilizator zastąpiony występującym w wersjach 4Motion/quattro, pełne tuleje wahacza Audi s3
Opis zewnętrzny:
- lampy przednie Hella Black
- lampy tył US Gti
- dokładka przedniego zderzaka z wersji V6
- czarne emblematy
- zaślepki kierunkowskazów WOB Edition
- atrapa anteny Golf V
- duże prawe lusterko
- zaślepka zamka drzwi pasażera
Wnętrze: nakładki na pedały z Audi TT, gałka zmiany biegów z Audi A3 w wersji s-line, wymieniona konsola centralna, rączka pasażera oraz tunel środkowy na nowe
Car Audio: jednostka sterująca ALPINE iDA-X311RR , głośniki seria
Golf został sprowadzony z DE pod koniec czerwca 2008r , po ponad dwumiesięcznych poszukiwaniach. Auto przyjechało jako zwyczajna seria na stalówce z poczciwym kołpakiem i służyło dzielnie przez 6 miesięcy, nie wyróżniając się z tłumu Golf'ów dopóki nie znalazłem w sieci stron poświęconych modyfikacjom stylistycznym oraz mechanicznym marki. Przewertowałem kilkadziesiąt projektów krajowych jak i zagranicznych i zachorowałem na tym punkcie Choroba ta raczej cały czas postępuje i chyba szybko nie zostanie wyleczona
Fotki ze zmian
springi Weitec -30
gwint, napis "GOLF" out, emblematy na czarno
BBS RC
dystanse
opony 205/40/18
stabilizator 4Motion i większa gleba
dokładka V6
zaślepki WOB i lampy Hella Black
duże lusterko i nowy gwint na przód, nowe ustawienie zawiasu
gałka zmiany biegów s-line
setup zima 2009/2010
nowe granie
zaślepka zamka od strony pasażera, dodatkowo zostało dograne zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h
lampy US GTI
KW INOX V1
Lorinser RSK4 3tlg, 8 & 9J 18"
adaptery 5x100 --> 5x112
ori stalowe dekielki Lorinser'a
maskownica zbiorniczków z s3
zbiorniczek 5,5l
US bumper
spinka od s3
wkładka Pipercross'a
atrapa anteny Golf V
spinka dolna home made
Rok produkcji : 1998
Silnik : 1.8 20V AGN
Moc : 125 KM
Kolor : LC9Z Black Magic Perleffekt
Wersja : 3 drzwiowa
wyposażenie : wersja Highline (kierownica trójramienna z regulacją w pionie i poziomie, pokryta skórą, ręczny w skórze, el. szyby, el. regulowane i podgrzewane lusterka, 4x airbag, manualna klimatyzacja, podłokietnik, gniazdo 12V w bagażniku)
Modyfikacje przeprowadzone:
Felgi: BBS RC 336 7,5J 18" et38, dystanse przód 15mm, tył 20mm, obręcze sprzedane po zakończonym sezonie 2010 / koło na sezon 2011, Lorinser RSK4 3tlg 8/9J 18" et44, adaptery 5x100 --> 5x112 4x20mm Artec / sezon zimowy stal 6J 15" et38
Opony: BBS RC 336, 7,5J 4x Dunlop Sp Sport 01 205/40/18, Lorinser RSK4 8J 2x Dunlop Sp Sport 01 205/40/18, 9J 2x Bridgestone Potenza RE 050 A RFT 215/40/18
Zawieszenie: springi Weitec -30mm / zawieszenie gwintowane KW INOX Line V1 po regeneracji przednich kolumn, zwykły stabilizator zastąpiony występującym w wersjach 4Motion/quattro, pełne tuleje wahacza Audi s3
Opis zewnętrzny:
- lampy przednie Hella Black
- lampy tył US Gti
- dokładka przedniego zderzaka z wersji V6
- czarne emblematy
- zaślepki kierunkowskazów WOB Edition
- atrapa anteny Golf V
- duże prawe lusterko
- zaślepka zamka drzwi pasażera
Wnętrze: nakładki na pedały z Audi TT, gałka zmiany biegów z Audi A3 w wersji s-line, wymieniona konsola centralna, rączka pasażera oraz tunel środkowy na nowe
Car Audio: jednostka sterująca ALPINE iDA-X311RR , głośniki seria
Golf został sprowadzony z DE pod koniec czerwca 2008r , po ponad dwumiesięcznych poszukiwaniach. Auto przyjechało jako zwyczajna seria na stalówce z poczciwym kołpakiem i służyło dzielnie przez 6 miesięcy, nie wyróżniając się z tłumu Golf'ów dopóki nie znalazłem w sieci stron poświęconych modyfikacjom stylistycznym oraz mechanicznym marki. Przewertowałem kilkadziesiąt projektów krajowych jak i zagranicznych i zachorowałem na tym punkcie Choroba ta raczej cały czas postępuje i chyba szybko nie zostanie wyleczona
Fotki ze zmian
springi Weitec -30
gwint, napis "GOLF" out, emblematy na czarno
BBS RC
dystanse
opony 205/40/18
stabilizator 4Motion i większa gleba
dokładka V6
zaślepki WOB i lampy Hella Black
duże lusterko i nowy gwint na przód, nowe ustawienie zawiasu
gałka zmiany biegów s-line
setup zima 2009/2010
nowe granie
zaślepka zamka od strony pasażera, dodatkowo zostało dograne zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h
lampy US GTI
KW INOX V1
Lorinser RSK4 3tlg, 8 & 9J 18"
adaptery 5x100 --> 5x112
ori stalowe dekielki Lorinser'a
maskownica zbiorniczków z s3
zbiorniczek 5,5l
US bumper
spinka od s3
wkładka Pipercross'a
atrapa anteny Golf V
spinka dolna home made
Ostatnio zmieniony ndz mar 03, 2013 12:29 przez szczep, łącznie zmieniany 192 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:44
- Lokalizacja: Sunshine State
- Kontakt:
pierwszy
nie no ładny golficzek, dużu + za czarny, widze że plany ładne więc życzę Ci abyś je zrealizował...powodzenia w modach i
nie no ładny golficzek, dużu + za czarny, widze że plany ładne więc życzę Ci abyś je zrealizował...powodzenia w modach i
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 13:42 przez kaczy, łącznie zmieniany 1 raz.
Autko fajne z rzadkim silniczkiem, jak zawita turbo to będzie niezły diabeł z niego.
Powodzenia.
Powodzenia.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1147
- Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Jakoś nie dawno widziany, i prezentuje się nawet na stali bardzo fajnie, widać że zadbany egzemplarz a jak zrealizujesz plany, będzie naprawdę fajnie
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 14:48 przez K I L L E R, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/GolfPirelli/
koszta mogą być sporeszczep2008 pisze: może ale to może uturbienie silnika
poza tym ładna sztuka.
ozz
moje mk4: viewtopic.php?f=89&t=171598&hilit=ozz" onclick="window.open(this.href);return false;
plany niezłe, jak Ci sie je uda wprowadzic do zycia to bedzie niezle ...szczep2008 pisze:- polakierować przedni zderzak (farba odchodzi bo ktoś źle to zrobił) zrobione
- wymiana ramki od radia na nową (schodzi ta beznadziejna guma )
- zakup lamp In.Pro z soczewką
- tylni daszek od R32
- nakładki na pedały(zrobione) i podstopnica oryginalne VW
- gałka zmiany biegów s-line lub od Bory pakiet chrom
- felgi 18"
- może ale to może uturbienie silnika
a z uturbianiem szybciej CI bedzie chyba kupic gotowy silnik z GTI/TT/A3/S3/Leona/Ibizy... powaznie wyjda Ci Mniejsze koszta
jak na razie siedzą springi Weitec -30, na wiosnę zagoszczą alu 18", i zaczynam coraz poważniej myśleć nad zakupem gwintu tylko wiadomo jakie mamy drogimiko pisze:ładna czarna seria dobre alu i mała gleba będzie już dużo lepiejInPro podobno parują więc przemyśl zakup - może lepiej poczekać odłożyć i kupić ori xsenszczep2008 pisze:zakup lamp In.Pro z soczewką
Powodzenia w planach
Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2009 14:01 przez szczep, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości