Kierownica bardzo ciężko kręci

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Kierownica bardzo ciężko kręci

Post autor: look4me » pn gru 12, 2005 01:11

Zakopałem się dziś na polnej dróżce (zamrożony śnieg) więc trzeba było pchać. A że kobiete miałem w samochodzie to była za kierownicą a ja za autem 8) Po 15 min manewrów udało się ją wypchać (kobieta nie patrzała na obrotomierz więc mogła wejść w czerwony zakres) i co się okazało że kierownica zaczęła coś bardzo ciężko chodzić.... w trakcie wypychania działała jeszcze ok, dopiero przy ostatnim wyjeździe musiało coś pójść.

Co to może być ?

Kręci się baaaardzo ciężko na postoju i tak samo cieżko przy jeździe (żeby wejść w zakręt muszę użyć 2 rąk :shock: ). Kierownica przy wyjeździe z zakrętu odbija bez problemu ale jakikolwiek skręt wymaga max siły...

Pompa wspomagania, przekładania... ? Jak to sprawdzić ?



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn gru 12, 2005 01:43

zobacz jaki jest stan plynu od wspomagania, moze zachaczylem gdzies od spodu i zlecial. Dziwne ale od wysokich obrotow nic nie powinno sie stac



Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Post autor: look4me » pn gru 12, 2005 01:51

Po przemyśleniu to chyba będzie na 98% pompa bo koła były na maxa cały czas skręcone więc dostawała po du... i podziękowałą :]

Jakie są objawy zapsutej przekładni (ze wspomaganiem) kiedy trzeba regenerować ?



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn gru 12, 2005 20:41

Może jak byłeś zakopany to którąś z rurek zagiąłeś przy przekładni kierowniczej od wspomagania?



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn gru 12, 2005 20:47

Witam.
Zapewne problem jest z pompa. Czytalem kiedys nawet taka uwage, ze nie nalezy maksymalnie skrecac kol i dodawac mocno gazu na postoju bo zepsuje sie w ten sposob pompe wspomagania.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Post autor: look4me » pn gru 12, 2005 20:51

Te z allegro Delphi po 200 zł (do seata) wytrzyma mi trochę ??

Jaki model jest dokładnie do AFN:
- 1J0422154 D,A,E,C,X,H,J,V
czy
- 1H0422155 E,D,C



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn gru 12, 2005 20:57

Czy mowisz o numerze jaki jest podany w katalogu ETKA??


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Post autor: look4me » pn gru 12, 2005 21:16

Właśnie w etce jest inny a na aukcjach allegro są 2 inne:
http://allegro.pl/show_item.php?item=74804608
http://allegro.pl/show_item.php?item=74804724



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości