[MK2] Problemy z gaznikiem elektronicznym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

swedzuch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 11, 2005 16:32
Lokalizacja: Lublin

[MK2] Problemy z gaznikiem elektronicznym

Post autor: swedzuch » ndz gru 11, 2005 16:44

Mam wielka prosbe. Prosze o porade bo mam straszne problemy z gaznikiem elektronicznym w vw golf 2 1,6 a mianowicie na benzynie wolne obroty skacza mi od 1000 do 2500 tak jakbym sie bawil pedalem gazu a gdy przelacze na gaz to caly czas mam 3500 kupilem nawet nowy gaznik i jest to samo przepustnica od ssania caly czas otwiera sie i zamyka a gdy ja odlacze to mam caly czas 3000 obr na benzynie.Jezeli mial ktos taki problem to prosze o pomoc bo powoli trace cierpliwosc i oszczednosci moj numer gg8113734 bede tez czekal na informacje na forum z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony śr lis 15, 2006 17:03 przez swedzuch, łącznie zmieniany 1 raz.



speed_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 09:16
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Re: problemy z gaznikiem elektronicznym w vw golf 2

Post autor: speed_k » ndz gru 11, 2005 17:01

swedzuch pisze:Mam wielka prosbe. Prosze o porade bo mam straszne problemy z gaznikiem elektronicznym w vw golf 2 1,6 a mianowicie na benzynie wolne obroty skacza mi od 1000 do 2500 tak jakbym sie bawil pedalem gazu a gdy przelacze na gaz to caly czas mam 3500 kupilem nawet nowy gaznik i jest to samo przepustnica od ssania caly czas otwiera sie i zamyka a gdy ja odlacze to mam caly czas 3000 obr na benzynie.Jezeli mial ktos taki problem to prosze o pomoc bo powoli trace cierpliwosc i oszczednosci moj numer gg8113734 bede tez czekal na informacje na forum z gory dziekuje
Mam identyczny problem z tym samym silnikiem i gaźnikiem (golf II 1,6 PN). Obroty skaczą jak im się podoba raz nie może utrzymać 900 obr/min i spadają nawet do 500 i casem mu się zgaśnie a czasem trzyma pod 2000 obr/min a jeszcze jeden ciekawy objaw jak się hamuje silnikiem to tak jak by sam sobie dodawał gazu pedał obniża się i podnosi przez co też na to reaguje silnik. Może ktoś wie czy to może być silnikiem krokowym, sondą lambda, gaźnik wykluczam bo kolega mówi że wymieniał i nadal to samo.
Z góry dziękuje za pomoc.



fibolek

Post autor: fibolek » ndz gru 11, 2005 22:27

Słuchajcie obyawatele może komputer a raczej elektronika padła.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » ndz gru 11, 2005 22:48

Miałem Golfa II Z silnikiem PN. Działy misie takie szopki ze sam wchodził na maksymalne obroty. Silnik sobie pracował naluzie i nagle zaczynał sie rozpedziac do maksymalnych obrotów. Okazało sie ze przewody wysokiego napiecia dawały przebicia na silnik i ten elektroniczny gażnik wariował. Przyczyną tego mogł być tez silnuczek sterujący gazem. Korkowy silnik, mechanik mi go przeczyscił przy okazji wymiany kabli. Mowił ze to jest cząsta przyczyna takich problemów. Straszył mnie ze taki nowy silniczek pare setek kosztuje.
Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

speed_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 09:16
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: speed_k » pn gru 12, 2005 16:00

No to zaczniemy od przemycia lub wymiany kabli, potem od sondy lambda a następnie to już zostaje mi tylko komputer bo kolega wymienił gaźnik i nadal ma to samo :(. Pozdrawiam i dzięki za wiadomości.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pn gru 12, 2005 19:29

Sprawdźcie czy ten silniczek krokowy wchodzi w skład gaźnika tj. czy przy wymianie gaźnika silnik tez jest wymieniany razem z nim. O ile pamiętam on znajdował się za nim/pod nim. Nie pamiętam czy jak się wyjmowało gaźnik to razem z nim czy osobo. A co do sondy lambda to wysoce prawdopodobne ze to może być ona. Radzę przed wymianą sprawdzić to żeby niepotrzebnie nowej nie kupować.


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Julek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn cze 27, 2005 19:16
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Julek » pn gru 12, 2005 20:14

Kiedy mialem mk2 z takim samym motorkiem (1.6 benz) u mnie powodem takiego zachowania jak opisujecie byla peknieta (gumowo-metalowa ) podkladka pod gaznik- dostawal lewe powietrze i wariowal. Wymienilem ja i wszystko bylo ok. Moze u was jest podobmie ,radze sprawdzic. :wink:



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pn gru 12, 2005 20:41

"Podstawa pod gaźnik" - lubi siadac koszt 120 zł tez swego czasu wymieniałem w byłym MKII 1,6 PN. Aby to sprawdzić wystarczy spróbową poruszać gaźnikime jak sie bedzie chwiał na boki lub do przodu i tyłu to buma strzeliła łatwo ja samemu wymieniec :-)


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

speed_k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 09:16
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: speed_k » śr gru 14, 2005 05:55

Wymieniłem sonde i nadal to samo :(. Chyba ze ta sonda też jest wadliwa.



swedzuch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 11, 2005 16:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: swedzuch » śr lis 15, 2006 16:54

ale ja tak milaem wczesniej ze mi skakaly obroty a gdy zablokowalem ten silownik co jest przy gazniku to bylo oki ale przyjdzie zima a ja nie mam ssania i bedzie kigasl dlatego chchialem sie dowiedziec co i jak w warztacie powiedzieli ze to napewno membrana w tym silowniku pekla i przpuszcza powietrze i zastanawiam sie nad kupnem drugiego silnika np 1.8 da rade wsadzic jak byl 1.6??



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » śr lis 15, 2006 16:59

Podstawa pod gaźnikiem do sprawdzenia,na zapalonym silniku dokładnie łatwopalnym np dezodorantem popsikaj między kolektorem,a gaźnikiem.Jak nie będą skakać,to zmień gumę.Mam 2e2 i też tak mi wariował miesiąc temu,a jeździłem i męczyłem gazowników,że kiepsko ustawili. :food:


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
andy_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 13:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andy_lodz » śr lis 15, 2006 18:06

bomberxl pisze:Podstawa pod gaźnikiem do sprawdzenia,na zapalonym silniku dokładnie łatwopalnym np dezodorantem popsikaj między kolektorem,a gaźnikiem.Jak nie będą skakać,to zmień gumę.Mam 2e2 i też tak mi wariował miesiąc temu,a jeździłem i męczyłem gazowników,że kiepsko ustawili. :food:
Można też spróbowac przechylic gażnik naprzemian raz w lewą raz w prawą strone i sprawdzić czy w tym momencie obroty się ustabilizują.Jak guma jest bardzo pęknięta to będzie widać to pęknięcie gołym okiem po którejś stronie.
Warto też sprawdzić czy komputer nie generuje żadnych błędów:
http://vw2.info/vwforum/kody/
Pozdrawiam.


[b]Volkswagen Team Łódź[/b]

Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » śr lis 15, 2006 19:07

andy_lodz pisze:Warto też sprawdzić czy komputer nie generuje żadnych błędów
W gaźniku?---neeeeeeeeee


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw lis 16, 2006 09:58

tak, w gaźniku 2ee jest komputer :)
pytanie czy obroty ci skaczą na zimnym/ciepłym, czy masz kłopoty z zapalniem, spróbuj opisać jak najdokładniej problem, czy to się dzieje po jeździe czy po zdjęciu nogi z gazu, wogóle jak reaguje na gaz.
tak jak piszą koledzy sprawdź podstawę pod gaźnikiem, a potem kody błyskowe :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 445 gości