[MK3]Przeróbka zegarów czy sie da?

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

House18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob gru 20, 2008 11:39
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

[MK3]Przeróbka zegarów czy sie da?

Post autor: House18 » śr sty 28, 2009 19:53

Witam!
Mam w golfie niestety licznik z zegarkiem(brak obrotomierza :crazy: )i przyszła mi taka mysl żeby zamias kupywać nowy czy można by np. w miejsce tam gdzie tarcza zegarka przełozyć obrotomierz.Pasowało by to?wszystko by dobrze funkcjonowało moze juz ktoś coś takiego robił bardzo prosze o pomoc pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Gruby_malbork
Forum Master
Forum Master
Posty: 1156
Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Gruby_malbork » śr sty 28, 2009 20:45

na forum w FAQ nawet jest instrukcja z fotkami ;) poszukaj tam... ,,szukajka,, nie gryzie :hmm:


Obrazek
VAG Nowy Staw '10, '11, '12, Vw Mania '07,'08,'09,'10,'11,'12

House18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob gru 20, 2008 11:39
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: House18 » śr sty 28, 2009 21:25

GoBoss_malbork pisze:na forum w FAQ nawet jest instrukcja z fotkami ;) poszukaj tam... ,,szukajka,, nie gryzie :hmm:
Fakt zapomniałem... :crazy:



JOHNNY*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 24, 2008 22:03
Lokalizacja: wo

Post autor: JOHNNY* » wt lut 03, 2009 15:33

idzie to zrobić bez problemu tylko jest mały problem z wycięciem w tarczy obr. na wskaźnik paliwa. trzeba to miejsce czymś zaślepić. później wrzucę zdjęcie jak to wygląda u mnie.



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » wt lut 03, 2009 18:53

GoBoss_malbork, JOHNNY*, o czym wy mówicie?? Kolega pyta o mk3 a nie mk2 :panna:

Tylko w starych licznikach (92-94) niektóre mają wszystkie piny na płycie. Wtedy możesz wyciągnąć zegarek i wsadzić moduł obrotomierza. Problem w tym że zadziałało to prawidłowo tylko z tego co wiem raz, nie więcej.

Kolejna sprawa to i tak musisz kupić licznik żeby mieć mechanizm (silniczek) i tarczę obrotomierza, więc bez kombinacji dokładasz kilka PLN i masz licznik tak jak trzeba z obrotomierzem.



Awatar użytkownika
Gruby_malbork
Forum Master
Forum Master
Posty: 1156
Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Gruby_malbork » wt lut 03, 2009 19:32

rydzu pisze:Kolega pyta o mk3 a nie mk2
nooo tak...


Obrazek
VAG Nowy Staw '10, '11, '12, Vw Mania '07,'08,'09,'10,'11,'12

House18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob gru 20, 2008 11:39
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: House18 » sob lut 07, 2009 18:13

rydzu pisze:GoBoss_malbork, JOHNNY*, o czym wy mówicie?? Kolega pyta o mk3 a nie mk2 :panna:

Tylko w starych licznikach (92-94) niektóre mają wszystkie piny na płycie. Wtedy możesz wyciągnąć zegarek i wsadzić moduł obrotomierza. Problem w tym że zadziałało to prawidłowo tylko z tego co wiem raz, nie więcej.

Kolejna sprawa to i tak musisz kupić licznik żeby mieć mechanizm (silniczek) i tarczę obrotomierza, więc bez kombinacji dokładasz kilka PLN i masz licznik tak jak trzeba z obrotomierzem.
No jednak nie będę kombinował kupuje normalnie licznik nowy z obrotomierzem...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości