Problem z ładowaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ŁukaszGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:26
Lokalizacja: warszawa

Problem z ładowaniem

Post autor: ŁukaszGT » wt sty 27, 2009 19:42

Więc tak , żarzy sie kontrolka od ładowania , natomiast mierzyłem miernikiem napięcie na aku i tak :
na wolnych obrotach ~13.70 V
a na około 2500 rpm 14.10 ~ 14.15

co jest przyczyną ??
alternator bosha
Ostatnio zmieniony śr sty 28, 2009 10:43 przez ŁukaszGT, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » wt sty 27, 2009 22:05

sprecyzuj temat i sprawdź czy z masą w liczniku wszystko w porządku


Moje VW:
Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D
Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY
T4 Caravelle
Lupo 3L

ŁukaszGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 02, 2006 22:26
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ŁukaszGT » wt sty 27, 2009 22:12

po odpaleniu silnika pali sie kontrolka ładowania reszta u góry
co więcej hmmm
czasem jak troche gazuje to nie gaśnie tylko tak miga dziwnie przygasa / potem świeci mocniej i na zmiane coś jeszcze ??



Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » śr sty 28, 2009 09:32

sprawdz naciag paska klinowego może to jest powodem



CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » śr sty 28, 2009 09:35

regulator napięcia na alternatorze :P
Ostatnio zmieniony śr sty 28, 2009 09:36 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MackoMan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 22:50
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: MackoMan » śr sty 28, 2009 09:36

Być moze kończą Ci sie szczotki w szczotkotrzymaczu



Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » śr sty 28, 2009 09:38

Pasek sprawdzasz naciskając na niego łapskiem, powinien sie ugiąć jakieś 10-15 mm. Jeśli piszczy może być wyślizgany



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr sty 28, 2009 10:48

tak jak koledzy piszą posprawdzaj to wszystko,bo to kilka minut,a poza tym sprawdź czy nie ma zimnych lutów,bo i to może w dużym stopniu może być przyczyną,ale nie musi :bigok: :bigok: :bigok:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr sty 28, 2009 10:58

regulator napiecia Ci sie skonczył :) pewnie jak dodasz gazu to swiatla staja sie jasniejsze, wycieraczki szybciej wycieraja i wszsytko co elektryczne swieci jasniej , szybciej dziala ? ale pamietaj ze do czasu :) jak przekroczysz napiecie to zacznie sie palic :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 382 gości