wibracje kierownicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wibracje kierownicy
Jestem nowy na forum bo jeszcze nie miałem problemu ale przeglądając posty nie znalazłem na to odpowiedzi a więc wymieniłem opony 4 szt jednego kalibru (nowe) i przy prędkośći powyżej 80 km/h zaczynam odczuwac wibracje kierownicy na boki koła miałem 2 wywarzane bo też myslałem ze cos z oponami niepomogła przekładka kół tylnich na przód szarpiąc za koło niewyczuwalne luzy co może byc przyczyną miał ktos z was taki problem
Ostatnio zmieniony pn sty 26, 2009 21:57 przez gucio75, łącznie zmieniany 1 raz.
ja mam podobny problem przewetowalem cale forum zeby rozwiklac ta zagadke i tez nieznalazlem odpowiedzi osob ktore ma podobny problem jest abrdzo duzo na tym forum , u jednego pomaga wywazenei kol inny ma walniete opony inny drzaki kierownicze lub kocowki drazkow, kurcze tutaj monza by pol samochodu wymienic ai tam nei wiem czy by trafil w przyczyne, ja u siebie leteni opony mam nowe felgi nowe nie jakas chinszczyzna a i tak kieronica bije pierscienei centrujace wymienialem bo wydawalo mi sie ze moze one maja lekki luz , felgi wywazane po 3 razy , nei am pojecia co jest przyczyna ze przy okolo 100km/h drzy kierownica czuje takie mrowienie na rekach sam juz nie wiem gdize szukac i czego szukac :/ dodam ze zauwarzylem ze na zimowkach tez drzy kierownica ale gdizes przy 120km/h zimowka 175/65 letnia 195/50gucio75 pisze: nie znalazłem na to odpowiedzi
danioo, przegub raczej nie byl by przyczyna wibracji kieronicy no moze wewnetrzny mial by jakis delikatny wplyw na kierownice ale zewnetrzen tylko przy skretach kierownica jest odczowalny, jak mi kiedys padl przegob wewnetrzny w mk2 to przy predkosciach od 50 do 80 bylo slychac takei buczenie podczas jazdy na wprost ale czy drzala kierownica raczej nei wydaje mi sie , ale tak samo z tego co wyczytalem drazki kierownicze czy jakies tuleje wachacza tez nie maja wiekszego wplywu na drzenei kierownicy , niby wine za to ponosi tylko opona felga, zbierznosc pierscienei centrujace krzywe tarcze ale to raczj tylko przy chamowaniu, ale niby nie duzo jest tych przyczyn gidze moze drgac kierownica ale ciezko to namierzyc :/
lipasvw, ja u siebie w mk2 mialem ten odwzanik na polosi i kierownica mi bila sam osobiscie pozbawilem auta tego odwaznika bo podczas jakiegos remontu mechanik przesunol to w zupelnie inne miejsce niz bylo wczesniej i tez lepiej nie bylo odciolem ten odwaznik i bylo dalej tak samo , w mk3 woguel takiego czegos nie ma , no ale pocos to tam bylo
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: wibracje kierownicy
podłącze sie do tematu bo mam taki sam problem tylko ze powyżej 90km/h jak przyspieszam to czepie kierownica jak puszcze gaz ustaje
dowiedziałem sie ze to może byc wina przegubów wewnętrznych ale czy na pewno nie sa tanie a wolał bym nadaremnie kasy nie wywalać
zawieszenia mam po remoncie luzów brak! kola OK!
dowiedziałem sie ze to może byc wina przegubów wewnętrznych ale czy na pewno nie sa tanie a wolał bym nadaremnie kasy nie wywalać
zawieszenia mam po remoncie luzów brak! kola OK!
dokladnie takie sa objawy padneitego wewnetrzengo przegubu , drganie nastepuje tylko wtedy gdy jest naped , puszczasz noge z gazu i ustaje u mnei bylo doslownie tak samo tylko pozostaje kwestja czy lepwy czy prawy u mnie dalo sie to wyczuc ze to pawy mial spory luz , aleu najlepiej jak by to sprawdzil u ciebie jakis mechanik i odrazu powie ci czy lewy czy prawy , kosztowalo mnie to w mk2 jakies 180zl z robociznaraf1al pisze:podłącze sie do tematu bo mam taki sam problem tylko ze powyżej 90km/h jak przyspieszam to czepie kierownica jak puszcze gaz ustaje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 172 gości