wtrysk mechaniczny - problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
papaj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: śr lis 07, 2007 20:32
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

wtrysk mechaniczny - problem

Post autor: papaj » ndz sty 25, 2009 23:54

witam mam problem z silnikiem audi ng mianowicie auto jak jest zimne to odpala na obrotach 800 a jak sie sie zagrzeje to to elegancko 1500 i od razu spadaja do 900
za odpalenie na podwyzszonych obrotach odp jest wtryskiwacz rozruchowy ktory bierze syg z czujnika temp, wtryskiwacz dziala skoro na cieplym jest ok, czujnik wymieniony i nic

moje pytanie jest takie czy gdybym sobie poprowadzil dodatkowe kable z włącznikiem tego wtryskiwacza do kabiny to czy taka instalacja nie kolidowałaby z tym co jest


http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165

Awatar użytkownika
venomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 09:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: venomek » pn sty 26, 2009 09:03

Jaki czujnik kupiłeś ? Bardzo często bywa, że źle dobiera się czujnik i/lub sam czujnik (20-30) zł jest takiej jakości że..


Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Re: wtrysk mechaniczny - problem

Post autor: zodiak » pn sty 26, 2009 22:38

papaj pisze: wtryskiwacz dziala skoro na cieplym jest ok, czujnik wymieniony i nic

moje pytanie jest takie czy gdybym sobie poprowadzil dodatkowe kable z włącznikiem tego wtryskiwacza do kabiny to czy taka instalacja nie kolidowałaby z tym co jest
Na ciepłym silniku ten wtryskiwacz w ogóle nie pracuje stąd pierwsze cytowane przeze mnie zdanie ("wtryskiwacz dziala skoro na cieplym jest ok") ma się nijak do prawdy :D .
Co do pytania o włącznik, to odpowiadam : możesz tak zrobić.
Nic się nie stanie jak zrobisz bezpośrednie sterowanie wtryskiwaczem, ale moim zdaniem to w Twoim przypadku to bez sensu. Jeśli odpala i nie gaśnie to takie rozwiązanie ci nie pomoże, co innego jakbyś miał problem z uruchamianiem na benzynie (ja miałem tak zrobione bo autko odpalało od strzału ale po chwili gasło i przycisk zrobiłem żeby jeszcze chwilę po rozruchu dłużej mógł jeszcze pracować wtryskiwacz rozruchowy).
Wtryskiwacz działa TYLKO w czasie rozruchu zimnego silnika (maksymalnie 10 sekund i tylko gdy silnik jest zimny), jak tylko wyłączysz rozrusznik wtryskiwacz już nie działa i nie ma ŻADNEGO wpływu na pracę silnika (no chyba że by "lał" ).
Podejrzewam że Twój problem może leżeć np. w zaworze rozgrzewania silnika jeśli w tym silniku on występuje.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 302 gości