[Golf mk II] Brak wolnych obrotów(wtrysk Ke-jetronic)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Golf mk II] Brak wolnych obrotów(wtrysk Ke-jetronic)
Panowie chodzi o silnik GX na mechanicznym wtrysku KE-Jetroncik. Przejechałem jakieś 100-120 kilometrów(spokojna jazda) wszystko chodziło jak należy, zajechałem pod garaż zgasiłem auto dosłownie na minute i chciałem wjechać do garażu ,odpalam auto i niechciało zaskoczyć, przy lekko wciśniętym gazie zaskoczył ale gdy gaz pusciłem zgasł czyli niema wolnych obrotów.Sytuacja o tyle dziwna że w trakcie jazdy wszystko grało a po zgaszeniu na chwilke i ponownym odpaleniu już niebyło wolnych obrotów.Ja stawiam na rególator wolnych obrotów/zawór powietrza dodatkowego(różnie to sie nazywa) na nim jest rególacja otwarcia przesłony i czy ktoś wie jak prawidłowo powinna ta przesłona być ustawiona w pozycji zerowej czy:zamknięta/otwarta/w połowie??? Wcześniej miałem ustawione w połowie ale zato śróbka od rególacji wolnych obrotów na przepóstnicy była wkręcona na maxa (bo z innymi ustawieniami niechciał wcale chodzić) a obroty na biegu jałowym były mniejwiecej 1100, czasem 1000 czyli tak czy inaczej coś było zjeb...ne bo powinny być 900~950, zapłon jest wyrególowany.Na benzynie i gazie jest to samo chociaż na benzynie już wczesniej przygasał na wolnych ale poprawiło sie no ale teraz to już na jednym i drugim niema wolnych.Przewody podciśnieniowe posprawdzne i niepowinien ciągnąć lewego powietrza...,układ zapłonowy nowy jest, sonda chodzi. Mi do głowy przychodzi ten zawór/rególator wolnych obrotów ale pewnie jeszcze coś boli golfa Założyłem drugi zawór/rególator wolnych obrotów na próbe(na nim kiedyś to autko chodziło, kiepsko ale wolne były) i też nic, niema wolnych... Jeżeli macie jakieś materiały z opisami jak ten zawór powinien być ustawiony lub macie jakieś pomysły co do innych ewentualnych usterek to piszcie bo ja już niemam siły do tego silnika bo glowica zrobiona na cacy, z dołem wszystko gra, a calyczas sie jebie i niemoge dojść do ładu z tym układem dolotowym/zasilania . A dodam że jak już uda sie go odpalić to obroty od 1500~w góre są cacy(na przytrzymanym gazie).Pomożecie
Ostatnio zmieniony pt gru 17, 2004 20:39 przez Strefa, łącznie zmieniany 1 raz.
Uszczelki wszystkie były wymieniane...także raczej nie toAgamek12 pisze:Ale przecież na czymś ten wtrysk się trzyma.Strefa pisze:Tak tylko ja niemam gaznika tylko mechaniczny wtrysk ke-jetronic...
Rególacja napewno potrzebna ale musze zacząć od wyrególowania tego zaworu/rególatora wolnych obrotów tylko niewiem jak to ma byc ustawione, jak to juz ustawie jak należy to reszte wyrególuje już pod te ustawienia tego rególatora bo on w najwiekszym stopniu odpowiada za wolne obroty także jak ktoś mialby jakieś informacje jak to ustawic to bardzo prosze...Quatro7 pisze:aha...moze coś z przepustnicą i ogólnymi ustgawieniami
Ten rególator wystepuje napewno w audi i vw, w ke i k-jetronicu i jest dwu pinowy.
Bardzo mi zalezy na danych rególacyjnych tego urządzonka bo od tego musze zacząć...
Wyczytałem w "mądrej książce" że ten rególator występuje także w k-jetronicu widać to błąd...MAREK 74 pisze:nie bardzo wiadomo o co ci chodzi bo wymieniasz KE i K JETRONICA a to nie to samo i lipa......
W K jest całkiem inny regulator niż w KE i co teraz ?
Ja mam Ke-jetronica i ten zawór wygląda dokładnie tak jak na obrazku, rególacja niejest widoczna na tej fotce ale jest, na kluczyk 7.
Jeśli miałbyś jakieś info o rególacji tego zaworu lub cokolwiek w tym temacie to byłbym bardzo wdzieczny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
a czy przypadkiem nie "strzeliło"ci kolektor na gazie tak jak to czasami potrafi???nie jestem znawcą w temacie ale zanim kupiłem golfa rozmawiałem z kilkoma osobami jaki model polecają "pod gazownię"i do takiego właśnie na mechanicznym wtrysku nie polecali gazu bo po jednym,dwóch strzałach nie masz wolnych obrotów,coś się tam w tym wtrysku pier***i i lipa(tak jak mi to znajomy tłumaczył że tam jest"miech"(nie pamiętam jak to się dokładnie nazywa)i po takim strzale potrafi się delikatnie skrzywić,a fabrycznie jest ustawiony na setne czy dziesiąte milimetra)to samo jest w Audi,ale może się mylę,jak to wymienisz to będzie ok.do kolejnego strzału,a na benzynie jest niezawodny
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
kolego STREFA doszedłeś z tym wtryskiem?
Gdzie kupowałeś te uszczeleczki pod wtryski?
ja mam k-jetronik i mam ten zawór ze sróbką regulacyjna, ale też nie wiem jak to sie reguluje
Gdzie kupowałeś te uszczeleczki pod wtryski?
ja mam k-jetronik i mam ten zawór ze sróbką regulacyjna, ale też nie wiem jak to sie reguluje
Ostatnio zmieniony sob cze 06, 2009 17:00 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości