Nie odpala na benzynie, na gazie OK.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » pn sty 26, 2009 14:35

Jak zdejmowałeś przewód to benzyka była pod cisnieniem ?
Druga sprawa to niech Ci gazownik sprawdzi jak masz zrobione przełączenie na gaz. Może byc tak że nie działa na paliwku bo obwód zapewne wtrysków się nie uruchamia. Jak przekrecasz kluszyk to słychać jak przesakuja wtryski czy nie ?



pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » pn sty 26, 2009 14:40

ciśnienie jest
podłaczany manometr
któryś kabel nie odczepiony
przekaźnik pyka
i pompa się uruchamia
a to jest ten sam obwód co wtryski



krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » wt sty 27, 2009 11:43

pablo111l pisze:a to jest ten sam obwód co wtryski
-ogólnie sie zgodzę że jest to na jednym przekaźniku i bezp. Ale czy jest to jeden obwód to juz nie jestem pewien. U mnie gaz odcina tylko wtryski - pomki niestety działaja cały czas. Sterownik od gazu odcina zasilaniek tylko na wtryski - jak to jest zrobione nie wiem - bo przecież do wtrysków dochodzi tez sygnał z kompa - ale tak jest. Raz nie łaczył mi przewód na przekaźniku i było jak u Ciebie gaz- oki, benzynka - pupa. Jak przekręcisz kluczyk to powinno byc słychać pomki i wtryski powinny tez stuknąć. Ogólnie powiem koledze że usterki o której pisałem tzn. zniszczony element gumowo- metalowy przy pomce w baku szukałem z 1,5 roku i kilku mechaników a znalazłem przez przypadek. Czy próbowałeś zapalić auto i przełączyć na benzynkę ? od razu gaśnie czy może bedzie działać?
jak to wszystko nie pomoze to zostanie juz tylko komp.
życzę powodzenia w poszukiwaniach usterki :bigok:



pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » śr sty 28, 2009 14:46

obwód pompek i wtryskiwacz
na niebiesko jest zaznaczony prawdopodobny wg mnie punkt przelaźnika odcinającego wtryski (innej możliwościnie widzę) ewentualnie można by było sie pokusić o jego przesynięcie z drugiej strony wtrysków i wtedy by odłączał także pompy.
Sprawdze jeszcze droge z kompa do wtrysków. I jedno pytanie. Mam chyba uszkodzony 1 wtryskiwacz, bo chyba jest cały czas otwarty. Jest możliwe, że dlatego komp nie bedzie iczh wszystkich włączał?

[ Dodano: 28 Sty 2009 14:00 ]
Obrazek



krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » czw sty 29, 2009 08:52

Nie próbowałeś po prostu odłaczyć tego wtrysku i spróbować zapalić.
pablo111l pisze:Jest możliwe, że dlatego komp nie bedzie iczh wszystkich włączał?
Teoretycznie moze sie tak zdarzyć ale jeszcze sie z tym nie spotkałem. Jeź do dobrego serwisu niech ci się podepna pod komp - jest tylko problem w tym że nie we szystkich serwisach maja odpowiedni sprzęt bo przy tych silnikach nie ma złącza diagnostycznego i treba się wpinac między komp i wiazkę.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 237 gości