alternator

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gregano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 20, 2008 13:09
Lokalizacja: Rzeszów

alternator

Post autor: Gregano » pt sty 23, 2009 14:00

witam mam problem dotyczacy paska alternatora chodzi o jego naciag trapi mnie to juz od roku co go naciagam po czsie sie luzuje czy to jest poprostu taka bolaczka tego golfika



golftd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 27, 2008 17:44
Lokalizacja: koluszki

Post autor: golftd » pt sty 23, 2009 14:45

MAM TO SAMO KOLEGO ,NACIAGNE I PO 3,4 DNIACH TO SAMO.



Awatar użytkownika
Gregano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 20, 2008 13:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gregano » pt sty 23, 2009 14:48

czyli to normalka chyba ze naciagnac pasek i maly spawik zrobic na srubie :bigok:



Awatar użytkownika
-M-A-T-I-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: -M-A-T-I- » pt sty 23, 2009 14:51

hmm nie wiem czy spawik to dobre rozwiazanie ,,,, pozniej moga byc problemy z ponownym naciagnienciem jak cos sie poluzuje mimo wszytko moze nagwintowac na nowo albo mniejsza srube na chama i powinno byc ok przy okazji troche sie gwint poprawi


www.vagjarocin.pl

Awatar użytkownika
Gregano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 20, 2008 13:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gregano » pt sty 23, 2009 14:57

tak wiem znalazles ta srube do maskownicy glosnikow



andrzej22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 18:25
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: andrzej22 » pt sty 23, 2009 15:01

Chlopaki bez spawania moze masz wezszy pasek a szersze kola pasowe bo jak wiesz sa dwa rodzaje.



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » pt sty 23, 2009 15:21

Moze poprostu krotszy pasek zalozyc? :bajer:


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
koloko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:50
Lokalizacja: Wrocław - Kozanów
Kontakt:

Post autor: koloko » pt sty 23, 2009 15:47

Na początek:

Obrazek
Ostatnio zmieniony pt sty 23, 2009 15:48 przez koloko, łącznie zmieniany 1 raz.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob sty 24, 2009 08:20

Miałem to samo, zrobiłem nowy naciąg paska, napina sie go dokrecając śrube, dodatkowo dałem twardą sprężyne i koniec z naciąganiem paska :helm:



Awatar użytkownika
Gregano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 20, 2008 13:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gregano » ndz sty 25, 2009 19:06

ok dzieki za informacje najpierw spruboje wymienic pasek na krotszy jak pomoze to git jak nie to bede kombinowal dalej



vwlubek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 21:05
Lokalizacja: wlkp

Post autor: vwlubek » pn sty 26, 2009 23:44

Swego czasu długo walczyłem w moim mk2 TD(z klimą i wspomaganiem) z naciągiem paska od alternatora-jak się później okazało brakowało jednej śruby trzymającej alternator!Od tamtego czasu spokój, chociaż zamiast standardowego paska 10x700 zakładam 11,5x695 :bigok:
Widziałem, że w niektórych dwójkach występowały takie specjalne śruby(zęby na zewnątrz, kontra w środku) do naciągu paska-bez problemu można kupić nową za ok 10 zl i wówczas elegancko można paseczek naciągnąć.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt sty 27, 2009 23:56

Wymień ramię od naciągu, może jest krzywe i śruba nie dociąga, przy okazji także nowa śruba do naciągacza i powinno pomóc...

W jakim stanie masz kółko przy alternatorze, może mocno zdziera pasek i dlatego musisz co kilka dni dociągać, nie widać po pasku śladów ścierania ??



Awatar użytkownika
Gregano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 20, 2008 13:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gregano » śr sty 28, 2009 13:59

nie alternator jest po regeneracji wiec wszystko jest sprawne ale mysle ze mam chyba za dlugi pasek zalozony a mam taki naciag jaki jest w audi 80 b4 tam jest od gory dojscie ladne a u mnie od dolu *#cenzura#* nie ma jak klucza wsadzic a zakontrowac to juznie wspomne :grin:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr sty 28, 2009 14:03

Gregano, to nic, kup krótszy pasek i montuj...Przydało by się dobrze naciągnąć go...masz dostęp do kanału, może z kanału dało by się jakoś lepiej za kontrować :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 223 gości