po wymianie nagrzewnicy mam letnie powietrze.dlaczego ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
po wymianie nagrzewnicy mam letnie powietrze.dlaczego ???
witam.
nie dawno wymienilem nagrzewnice w mk2 i napoczatku bylo wszystko oki .a teraz po przejechaniu ok. 20 km leci letnie powietrze,sprawdzilem przewody od chlodnicy ten gorny byl *#cenzura#* a dolny letni.co moglo sie stac .cos sie zatkalo?czy ktos moze mi pomoc
nie dawno wymienilem nagrzewnice w mk2 i napoczatku bylo wszystko oki .a teraz po przejechaniu ok. 20 km leci letnie powietrze,sprawdzilem przewody od chlodnicy ten gorny byl *#cenzura#* a dolny letni.co moglo sie stac .cos sie zatkalo?czy ktos moze mi pomoc
rafal.d
przed wymiana nagrzewnicy gdy wskazowka temp.osiagala srodkowe polozenie zalaczal sie wentylator (nagrzewnica byla peknieta i na silniku byl zmostkowany)po wymianie nagrzewnicy i zalozeniu przewodow doprow. i odprowadz.wode wskazowka temperatury jakos nie bardzo chce wzrastac.czy to moze byc czujnik temp. czy termostat uszkodzony , a co z tymi wezami od chlodnicy.gorny cieply dolny zimny
rafal.d
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
powietrze w układzie
TEŻ STAWIAM NA ZAPOWIETRZONY UKŁADvwfun pisze:moze masz zapowietrzony uklad??
Kiedyś w MkII też tak miałem - na zapalonym silniku otworzyłem korek od zbiornika płynu chłodzącego ( tu ostrożnie !!!) , nagrzewanie na FULL , przez jakiś czas z węża przelewowego do zbiornika leciało na przemian - powietrze - płyn - powietrze
Później już było cieplutko :):)
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Jak chodzi o węże do chłodnicy to jak masz dolny zimny to tym bardziej powinieneś miec w aucie ciepło bo to oznacza że termostat nie puszcza płynu na chłodnicę tylko na mały obieg. Jak już napisali przedmówcy - zdejmij korek ze zbiorniczka wyrównawczego i zobacz czy w czasie pracy silnika leci z cienkiego wężyka do zbiorniczka czysta ciecz czy na przemian ciecz i powietrze. Jak leci powietrze to włącz grzanie, niech motor pracuje a układ powinien się sam odpowietrzyc.
sprawdź też czy węże idące do nagrzewnicy sa ciepłe. Jeśli tak to najprawdopodobniej wina leży w drzwiczkach sterujących nawiewem.Jeśli wydmuchało na nich taką pianke to powietrze zimne lecące do nagrzewnicy będzie studzić to które leci z nagrzewnicy i leeci tylko letnie.W skrócei jeli na drzwiczkach nie ma pianki to nie bedzie ciepłego powietrza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości