[Golf~MkII~] nie równa praca w 1.3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Golf~MkII~] nie równa praca w 1.3
Cześć, wiem że podobnych juz było topiców jak ten przynajmniej 100 ale szukałem sporo i żadnej pasującej odpowiedzi nie znalazłem
1.3Kat na gaźniku LPG
Problem dotyczy biegu jałowego, czyli gdy wciskam sprzęgło lub autko jest na luzie ^^
Gdy silnik jest zimny pracuje dobrze
Gdy silnik jest rozgrzany odczuwam wibracje, falowanie (czy jak to zwał) silnika
Jest tak już tydzien i zaczynam sie bać o mojego golfika
Pozdrawiam i dziękuje z góry za potencjalne odpowiedzi
1.3Kat na gaźniku LPG
Problem dotyczy biegu jałowego, czyli gdy wciskam sprzęgło lub autko jest na luzie ^^
Gdy silnik jest zimny pracuje dobrze
Gdy silnik jest rozgrzany odczuwam wibracje, falowanie (czy jak to zwał) silnika
Jest tak już tydzien i zaczynam sie bać o mojego golfika
Pozdrawiam i dziękuje z góry za potencjalne odpowiedzi
A masz te objawy kiedy pracuje na gazie pod obciązeniem tj. światła np. nadmuch
radyjko itp. ?? Bo ja mam tez 1.3 gaźnik LPG i miałem tak w zeszłym roku
zwiekszyłem obroty na gazie i było lepiej . Moze to kwestia regulacji , pokąbinuj obrotami
na zime zawsze zwiekszam . Cze !
radyjko itp. ?? Bo ja mam tez 1.3 gaźnik LPG i miałem tak w zeszłym roku
zwiekszyłem obroty na gazie i było lepiej . Moze to kwestia regulacji , pokąbinuj obrotami
na zime zawsze zwiekszam . Cze !
lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
NICRAM82, juz w welu postach w których pisałes przerabialiśmy ten problem. Wpisz w szukaj 1.3 albo NZ to zobaczysz ile ludzi przed nami miało ten problem i go nie rozwiązało. U mnie tez silnik na wolnych jakby falował i byłem u wszystkoch lepszych mechaników mechatroników i elektroników w okolicy i każdy twierdzi że z silnikiem wszystko jest ok, a silnik dalej faluje. Ja te falowanie mam ale tylko jak się silniczek rozgrzeje, w zasadzie to jak sonda się rozgrzeje. Zrób tak że nagrzej silniczek tak żeby był w normalniej temperaturze i odłącz sondę i zobacz czy ci dalej faluje. Najlepiej po odłączeniu sondy zgaś i odpal ponownie. I jeżeli wtedy nie bedzie ci falował znaczy że masz to co u mnie. Czyli jak dla mnie to jest OK. No chyba że ma ktos na to sposób, to chętnie poznam.NICRAM82 pisze:Moja MkII na wtrysku ma ten sam problem,na luzie silnik tak jakby falowal.Jezeli ktos zna odpowiedz to chetnie go wyslucham
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 372 gości