
pozdrawiam
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mam silnik 1,6 RF i identyczny problem. Zmieniłem świce 2 tyś km temu na bosha, problem z szarpaniem i gaśnięciem pojawił się dopiero jakiś niespełna miesiąc temu, a mulenie znacznie szybciej, nie pamiętam czy było na starych świcach, bo szybko je wymieniłem, po kupieniu samochodu.Kubus20 pisze: U mnie na postoju obroty są raczej równe. Chodzi o to, że:
1. Jeżeli silnik jest jeszcze zimny, tzn. chwilę po rozpoczęciu jazdy i zrobie tak, że jadę na przykład jadę na 3 na dośc wysokich obraotach i puszczę na luz to silnik schodząc z obrotów gaśnie, ale tylko i wyłącznie na zimnym silniku.
2. Przy normalnym przyspieszaniu silnik zachowuje się w miarę normalnie, ale przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu zachowuje się tak jakby się dławił i łapie takiego muła na kilka sekund po czym wyrywa ostro do przodu.
Mam nadzieję, że teraz objawy u mnie są całkowicie jasne :>
Co do pierwszego przypadku to ja obstawiam raczej sondę i bardzo zastanawiam się nad zapłonem.
chodzi o to misiek ze jak ktos pisze DUZYMI LITERAMI to inni uwazaja to jak krzyk - ze jakos sie chcesz wyroznic... ale pewnie o tym wieszmisiek10111 pisze:JA NIE KRZYCZĘ TYLKO WIĘKSZOŚĆ ZAPOMINA O JESZCZE BARDZO WAŻNEJ CZĘSCI
Spoko misiek, nie musisz krzyczeć
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 102 gości