Spalanie na 4 i 5 biegu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw sty 22, 2009 00:06

KOGUT1 pisze: Mam pytanie ile wam pali na postoju auto L/h ???
0,62 l/h



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » czw sty 22, 2009 00:18

krzysiekk85 pisze:i jak, zrobiłeś testy?
powiem ci szczerze że ciężko mi zrobić wiarygodny test, jesteś z małopolski to wiesz o co chodzi, ciężko jest o dłuższy płaski odcinek drogi. ale coś jak u kolegi KOGUT1.
KOGUT1 pisze:Mam pytanie ile wam pali na postoju auto L/h ???
jak odpalałem w ostatnie mrozy to 1,7l/h jak rozgrzany to 0,6l/h, na klimie w lato 0,7-0,8l/h.pozdro.



Awatar użytkownika
KOGUT1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr gru 17, 2008 20:45
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: KOGUT1 » czw sty 22, 2009 01:25

A wienc chłopaki auto chyba powinno palic na ciepło i na wolnych obrotach 0.5L/h bo mi tak paliło do wymiany rozrządu a teraz mi pali 0.7L/h.
Komu pali wiencej niż 0.5 to wina rozrządu!!!
W tych autach musi być precyzyjnie usawiony rozrząd i to ma duży wpływ na spalanie.
Silnik 1.9 TDI 2004r. Jestem pewien że na wienksze spalanie w tych silnikach ma wpływ precyzyjne ustawienie rozrządu.


GOLF 5 1.9 TDI 105 KM 2004

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw sty 22, 2009 01:56

Mam pytanie - jak sprawdzacie ile auto pali na godzine?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » czw sty 22, 2009 02:16

t0mal pisze:Mam pytanie - jak sprawdzacie ile auto pali na godzine?


1. wskazanie na wyświetlaczu FIS
2. wskazanie po podpięciu pod VAG-com

[ Dodano: Czw 22 Sty, 2009 ]
KOGUT1 pisze:A wienc chłopaki auto chyba powinno palic na ciepło i na wolnych obrotach 0.5L/h bo mi tak paliło do wymiany rozrządu a teraz mi pali 0.7L/h.
Komu pali wiencej niż 0.5 to wina rozrządu!!!
W tych autach musi być precyzyjnie usawiony rozrząd i to ma duży wpływ na spalanie.
Silnik 1.9 TDI 2004r. Jestem pewien że na wienksze spalanie w tych silnikach ma wpływ precyzyjne ustawienie rozrządu.
już dwa razy precyzyjnie ustawiałem rozrząd, i za każdym razem wskazanie na VAG-u wynosi tyle samo - 0,62 l/h
napisałeś - "A wienc chłopaki auto chyba powinno" - no właśnie -"chyba"

a tak na marginesie to "wienc" i "wienksze" strasznie razi :grin:
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 02:19 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » czw sty 22, 2009 22:13

ja rozrządu jeszcze nie wymieniałem, gablota ma przejechane dopiero 40kk i na ciepło z wyłączonymi światłami 0,5l/h z włączonymi 0.6l/h. pozdro.



Awatar użytkownika
KOGUT1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr gru 17, 2008 20:45
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: KOGUT1 » pt sty 23, 2009 13:30

Ja miałem orginalny rozrząd i mi palił 0.5L/h dlaczego ???
Może był przestawiony bo po wymianie silnik bardziej płynnie pracuje od początkowych obrotów.
Wcześniej nie dało się jechać na 1100 1200 obrotów bo było słychać ze ma za małe obroty,
a teraz można jechać i nic nie słychać.
A jak jest u was ???


GOLF 5 1.9 TDI 105 KM 2004

stopmen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 19, 2006 20:52
Lokalizacja: bdg

Post autor: stopmen » pt sty 23, 2009 13:41

*#cenzura#* moj post :goof:



krzysiekk85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 21:27
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krzysiekk85 » sob sty 24, 2009 01:21

Zmieniłem trochę styl jazdy... Zatankowałem pełny bak, teraz po przejchaniu 300km wskaźnik paliwa jest jeszcze nad poziomem 3/4 :grin: a do tej pory na 1/4 baku przejeżdzałem tylko 200km. Zobaczymy przy następnym tankowaniu, ale wydaję mi się, że znalazłem sposób na spalanie w okolicach 5litrów i to w cylku mieszanym...
Narazie nie zapeszam...

Po zapaleniu zimnego silnika ruszacie od razu czy czekacie parę chwil?
Ostatnio zmieniony sob sty 24, 2009 01:22 przez krzysiekk85, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob sty 24, 2009 09:40

krzysiekk85 pisze:
Po zapaleniu zimnego silnika ruszacie od razu czy czekacie parę chwil?
co rozumiesz przez pojecie "parę chwil"? Ja czekam może z 10 sec i ruszam - delikatnie, dopóki się nie nagrzeje nie "cisnę"



krzysiekk85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 21:27
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krzysiekk85 » sob sty 24, 2009 11:51

mettenos pisze: co rozumiesz przez pojecie "parę chwil"? Ja czekam może z 10 sec i ruszam - delikatnie, dopóki się nie nagrzeje nie "cisnę"
Parę chwil to zapięcie pasów, ustawienie fajnej stacji w radiu ;-) czyli też tak około 10sekund. Do czasu nagrzania się samochodu (jakieś 8km jazdy) unikanie nagłych przyspieszeń i przekraczania 2,5obrotów.



martino87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 21:25
Lokalizacja: Zadupie
Kontakt:

problem z Antenką

Post autor: martino87 » śr lut 18, 2009 21:09

Witam koledzy, mam problem z moim mk4. jakiś czas temu popsuła mi się oryginalna antenka, więc na allegro kupiłem podobną, lecz niestety nie tą samą, w mojej starej nie było wyjścia + z anteny, natomiast w tej nowej jest, więc podłączyłem jak należy, ale niestety nie gra jak poprzednia, w radiu mam zakłócenia, i nie wynajduje mi wszystkich stacji. Z góry chciałem dodać, że posiadam navi mfd. Macie jakieś pomysły??


Martino

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lut 18, 2009 22:08

martino87, a na którym biegu sprawdzasz tą antenkę na 4 czy 5, MSPANC :helm:

poszukaj na forum hasła separator antenowy


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 207 gości