Cykanie w skrzyni na wstecznym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No wiec tak kolega ma w swym mk3 takie same cosik Mechanik powiedział mu że jest to wina jakiś zębatek czy czegoś podobnego. Zalecił aby niezbyt gwałtownie puszczał pedał sprzęgła jak cofa i dodawal troszke więcej gazu a bedzie służyła jeszcze wieki czyli zero kręcenia sie na wstecznym w zimie. Co do składania skrzyni z dwóch-skoro to normalna userka w vw to nie opłaca sie raczej lepiej dołożyć i na nowych częściach zreperować starą
wybacz ale w twoim poscie naprawde ciezko zrozumiec co ci zgrzyta ,
gdzie ci zgrzyta i czy do przodu czy do tyłu .
gdyby nie tytuł to bym sie nie domyślił .
jesli terkocze po wrzuceniu wstecznego to padła zebatka od wstecznego
i tu zaden olej nawet nic nie pomoże a co do wymiany to jest w miare prosta
gorzej ze znalezieniem zebatki bo ona najczesciej pada a nowa w salonie cos kolo 350
gdzie ci zgrzyta i czy do przodu czy do tyłu .
gdyby nie tytuł to bym sie nie domyślił .
jesli terkocze po wrzuceniu wstecznego to padła zebatka od wstecznego
i tu zaden olej nawet nic nie pomoże a co do wymiany to jest w miare prosta
gorzej ze znalezieniem zebatki bo ona najczesciej pada a nowa w salonie cos kolo 350
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 23:31 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.
teoretycznie tak, ale za naprawę skrzyni (rozebranie + wymiana tej części) cena za robociznę wzrasta dwukrotnie a i tak pewności nie mam czy reszta biegów się nie posypie po jakimś czasie.. czyli 350 za część + minimalnie 500 za robociznę + dłuższy czas naprawy itp.RzR pisze:Zawsze lepiej za samą przyczynę problemu zapłacic 350 zl za nówkę z serwisu i naprawiac, niz 600 zl jak kolega za używaną skrzynie, ktora juz pada.zoso8894 pisze:nowa w salonie cos kolo 350
Moim zdaniem kupno używanej całej skrzyni jest lepszym rozwiązaniem, dodam że dają gwarancję 3 miesiące..
Również tak mi się wydaje, grunt to sprawdzić (tyle, na ile się da) stan używanej skrzyni, mi się posypał 5ty bieg w mojej, za niecały koszt części do naprawy kupiłem używkę i śmigapronet pisze:teoretycznie tak, ale za naprawę skrzyni (rozebranie + wymiana tej części) cena za robociznę wzrasta dwukrotnie a i tak pewności nie mam czy reszta biegów się nie posypie po jakimś czasie.. czyli 350 za część + minimalnie 500 za robociznę + dłuższy czas naprawy itp.RzR pisze:Zawsze lepiej za samą przyczynę problemu zapłacic 350 zl za nówkę z serwisu i naprawiac, niz 600 zl jak kolega za używaną skrzynie, ktora juz pada.zoso8894 pisze:nowa w salonie cos kolo 350
Moim zdaniem kupno używanej całej skrzyni jest lepszym rozwiązaniem, dodam że dają gwarancję 3 miesiące..
Pozdro,
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 97 gości