jaro4444 pisze:Rura dolotowa AJM 1J0 129 654 SNEMESIS pisze: Wymiana turbo to nie takie HOP SIUP..turbo ASZ/ARL mają szybkozłączki, rury są grubsze....dolot grubszy...przepływka wieksza...NO I AJM jest słabszy konstrukcyjnie... teoretycznie bo...zalożyłem graty z AWXa na kadłub ATD (100KM PD ) głowica bebechy zostały z ATD ..bo innego nie bylo i śmiga !!
Rura dolotowa ASZ 1J0 129 654AJ
Dolot (harmonijka) AJM 1J0 129 684 J
Dolot (harmonijka) ASZ 1J0 129 684 AG
PRZEPLYWKA AJM 06A 906 461
PRZEPLYWKA AJM 071 906 461 A
to zacytowałeś to napisałem i potwierdzam z ETKA Nigdzie nie pisalem o różnicach w średnicach czy innych wyjściach :green_fuck:Właśnie..to też napisał ROB555...dopiero po zakupie węży masz P&P a nie w sytuacji gdy chłopak zakłada turbo chce podpiać i co ?? Swoją drogą węży nie musisz kupować można dorobić..lub kupić na ALLEGRO przejściówki żeby zostawić oryginalne węże na opaski z AJM .jaro4444 pisze: Bzdury koleś piszesz i nigdy nie miałeś w łapach dwóch turbin, a pierd... głupoty.
Dolot od strony filtra powietrza jest identyczny, wylot spalin identyczny, dopływ i spływ oleju taki sam, płąszczyzna przylegania do głowicy identyczna.
Jedyna różnica to wylot sprężonego powietrza - jest na szybkozlączkę i w innym kierunki. Kupując jednak wąż 1J0 145 822 E od silników ASZ/ARL (używany ok 100 zł) zakładasz wszystko P&P i wpinasz się w oryginalne orurowanie.
BORIA POWIEDZIAŁboria pisze:Na seryjnym sterowniku też ARL albo ASZ będzie mi chodzić gładko ? Na razie nie chcę robić czipa, dopiero mozę gdzieś na wiosnę jak będę mieć więcej czasu
ZROZUMIAŁEM ŻE MOŻE KOLEGA CHCE AJM NA ASZ PRZEKWALIFIKOWAĆ. DLATEGO WSPOMINALEM O W/W RÓŻNICACHA gdzie napisałem że nie założyłem ?? :green_fuck: Widzę kolego że rozpracowaleś mojego posta na części pierwsze to jakbym chciał się czepiać to co oznacza Twoje stwierdzeniejaro4444 pisze:A pompki przełożyłeś te z AWX? Bo jak nie to nie opowiadaj głupotNEMESIS pisze:teoretycznie bo...zalożyłem graty z AWXa na kadłub ATD (100KM PD ) głowica bebechy zostały z ATD ..bo innego nie bylo i śmiga !!jaro4444 pisze: Dolot od strony filtra powietrza jest identyczny
Nie chcesz powiedzieć że ETKA kłamie ??!! Rozumiem że chodzi Ci o srednicę wejścia do sprężarki ..ale jak pisałem to jakbym chciał się czepiać. Nie łap ciśnienia kolego lepiej sobie wyjasnić przy a prawda i tak leży po środku !! Sorry BORIA za zaśmiecanie tematu.